עליית מדרגה: תביעת דיבה של רחובות חופשית ומאוחדת

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

״ממשיכים לשקר״ תביעת דיבה של רחובות חופשית ומאוחדת כנגד קבוצת ווטסאפ

תוכן שיווקי

במשך תקופה ארוכה מפיצים שמועות שקריות שמשרתת את חלק מהמועמדים שכביכול רשימת ״רחובות חופשית ומאוחדת״ חברה לרשימת חב״ד ולרשימה של מתן דיל ועל מגעים שקיימים בין הצדדים.

אמש (שלישי) בחרו קבוצת ווטסאפ מקומית שנפתחה במועד האחרון לקראת הבחירות, לפרסם מידע שקרי באותו עניין מבלי לפנות לקבלת תגובה מ״רחובות חופשית ומאוחדת״. הבוקר נשלח למנהלי הקבוצה מכתב כנגד הפרעת בחירות והוצאת לשון הרע מאת עו״ד עדי סדינסקי, היועמ״ש של הרשימה.

במסמך המשפטי נטען כי ״מדובר בהודעה שקרית ומשוללת כל בסיס, אשר ברור כי נכתבה והופצה על ידי בעל עניין בבחירות ואשר מעוניין לפגוע במרשיי ולנסות לטעון כי הם אינם ליברלים, בעת שהם אלו אשר נושאים את לפיד הליברליות והשוויון בעיר רחובות״.

עוד נטען בכתב התביעה כי: ״ברור כי הודעה זו, לא זו בלבד שהינה רצופת שקרים ובדיות שונות, הרי שכל מטרתה היא הטיית דעת הקהל בעיר והשחרת מרשיי, תוך הטעיה ביחס לעמדותיהם ולפעילותם הציבורית – בתקופה הקריטית ביותר במערכת הבחירות –שבוע טרם פתיחת הקלפיות וסיומן״.

מועמד מס 2 בסיעה שוקי קרומר: ״אין ולא היה לנו שום הסכם עם אף מועמד לראשות עיר לא מתחת לראדאר, לא מעל הראדאר ולא מצדדיו. כל מי שבוחר להפיץ זאת, הוא בעל אינטרס ומשקר במצח נחושה. לא פעלנו אקטיבית בשום דרך. מציע שיפסיקו לעסוק בשטויות ויותר בעשייה ״.
ראשת הרשימה ח״מ העיר רחובות איטל בציר אלשיך: ״אני מאמינה שהציבור חכם ומבין שאין דבר רחוק יותר מהאמת, ומדובר בניסיון עלוב לצבוע את הסיעה הכי ליברלית בעיר כלא ליברלית. מובן מאליו שהעשייה שלנו משך השנים מעוררת לחץ בקרב מי מהמועמדים. מדובר בהכפשה ודברי שקר ובלע. מה הם יכולים לומר כנגד העובדות? הם הרי לא יכולים לטעון טיעונים שמכרנו את השטחים הירוקים ואיכות החיים לטובת בנייה בלתי שפויה – כי הרי ידוע שנלחמנו על כך, הם לא יכולים לטעון שלא היינו היחידים לשמור על הקופה הציבורית – כי הכל מופיע בפרוטוקלים, ובטח לא יכולים לשכוח שאנחנו היינו הראשונים לפתוח את העיר לתחבורה ציבורית בסופ״שׁ. ליברליות וחופש זה אנחנו, והדבר ידוע לכולם. אבל במקום לעסוק בעשייה, מי שאין לו מה להציע עסוק בלתקוף. הציבור חכם והציבור ישפוט״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *