על המפגש הראשון מאז הבחירות של מתן דיל ורחמים מלול ומי ריגש את אייל גולן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: על המפגש הראשון מאז הבחירות של הראיס החדש מתן דיל לראיס לחבר המועצה לעתיד רחמים מלול ומי ריגש את אייל גולן

 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: ישיבת מועצה חגיגית והצהרת חברי המועצה ברחובות, 24 מתוך 25 נבחרי ציבור חותמים ומצהירים לשמור אמונים, חבר המועצה רחמים מלול נעדר מהישיבה החגיגית ונראה כי הוא יצטרך להצהיר בישיבת המועצה הבאה- אם יגיע. עוד נעדרו מישיבת המועצה ולא קיבלו תעודת הוקרה – חברי המועצה היוצאים: אסף סיטי אלבר, בנצי שרעבי, רועי שרעבי וגיא צור שיצא מהאולם לעיסוקיו ולא הספיק לקחת את תעודת ההוקרה.

רחמים מלול והחתימה החסרה
רחמים מלול והחתימה החסרה

 

ראשון: עוד מישיבת המועצה החגיגית, חברי המועצה אישרו את העסקתן של פקידות ראש העיר וסגניו -4 פקידות, כאשר הרוח החדשה שבהן היא פז גואטה שהוסמכה למנהלת לשכת ראש העיר, לצד שרית טיבי שמונתה לעוזרת האישית של ראש העיר וסגרה מעגל, לאחר ששמשה כמזכירתו של ראש העיר מתן דיל בהיותו סגן ראש העיר לפני שתי קדנציות. יחד איתן הפקידה הוותיקה של הלשכה גלית ללזרי.

פז גואטה- הרוח החדשה בלשכת ראש העיר
פז גואטה- הרוח החדשה בלשכת ראש העיר. צילום: רחובות ניוז

 

ראשון: לאחר ישיבת המועצה החגיגית, ניגש חבר המועצה רונן אהרוני למנחת הערב, תושבת רחובות, כוכבת הסדרה "קופה ראשית" אביבה נגוסה, הידועה בכינויה "אסתי", אהרוני מפרגן לאביבה על הנחייתה המוצלחת, מבקש תמונה ואומר לה: "אנחנו מכורים לסדרה ואף פעם לא מפספסים אותה, כל הכבוד לך ובהצלחה, מצפים לראות אותך בעוד סדרות טובות".

רונן אהרוני ואביבה נגוסה צילום: מנגל
רונן אהרוני ואביבה נגוסה צילום: מנגל

 

שני: הראיס החדש מתן דיל מגיע ופוגש את סגנו זהר בלום, באירוע פתיחת ספרייה חדשה בשכונת רחובות ההולנדית, את השניים מארח מנכ"ל חוויות גולן ביטון שמודה לכולם על עבודתם הקשה בהקמת הספרייה ולתושבת השכונה עו"ד ליאת פוגל. באותו אירוע נצפו דיל ובלום משוחחים ומשדרים שיתוף פעולה וסנכרון על נושאים נוספים,. כשעלה דיל לברך הוא הודה לכולם, ציין את החשיבות בספרייה בשכונה ופנה לבלום שהביא את התרומה לבניית הספרייה ואמר: "זהר תמשיך להביא כסף".

 

שני: הלוויתו של יו"ר ארגון הוטרנים אברהם גרינזייד ז"ל בבית העלמין גורדסקי ברחובות. מגיעים לכבדו מאות בהם חברי הכנסת אופיר סופר ומקורבו עודד פורר. בראש המכובדים, ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל שלראשונה מאז הבחירות פוגש את רחמים מלול, דיל ניגש ומחבקו לשלום, מלול מחייך במבוכה ודיל שואל "מה שלומך, מדוע לא הגעת לישיבת המועצה, נראה אותך בישיבה הבאה…" מלול משיב "ב"ה הכל בסדר" והשניים ממשיכים לדרכם.

מתן דיל נפגש עם רחמים מלול, סגניתו קארין ברגינסקי לוחצת למלול את ידו ומברכת אותו לדרך צלחה
מתן דיל נפגש עם רחמים מלול, סגניתו קארין ברגינסקי לוחצת למלול את ידו ומברכת אותו לדרך צלחה

שני: מיד לאחר ההשבעה המרגשת, סגן ומ"מ רה"ע רחובות אביב איטח לא מבזבז זמן וכבר יוצא לשטח,לסיור היכרות עם מתקני הספורט בעיר, בהמשך קיים איטח הרמת כוסית עם הצוות במרכז הצעירים 'הפלטפורמה' וחתם את השבוע במשחק הכדורסל של עירוני רחובות שם הוצג רשמית לאוהדי הקבוצה בתפקידו החדש – סגן ראש העיר המחזיק בתיק הספורט, הצעירים והשכונות, .

 

חמישי: הזמר המצליח במדינה, יליד העיר רחובות, אייל גולן, חוגג 53 אביבים. החגיגות מתחילות עם זוגתו דניאל גרינברג שהכינה לו הפתעה פרטית בביתם, בלונים ומתנות. על הברכות המרגשות חתומים חבריו הקרובים– דדי חנדלי, הראל יעיש, שאול קרדנה ו ילדיו, ליאם ואלין. "מלך שלי מאחל לך שתמיד תהיה בריא ומאושר, האבא הכי טוב בעולם, שתמשיך לשמח את עם ישראל כמו שרק אתה יודע" כתב ליאם. בתו אלין: " שה' תמיד יתן לך את הכח להמשיך לשמח אנשים ולהפיץ אור שלך".

אייל גולן צילום: רחובות ניוז
אייל גולן צילום: רחובות ניוז

 

חמישי: אולמי דסטינו במושב שורש המשקיף להרי ירושלים, משפחת עשור חוגגת בר מצווה לעילאי וכמובן הדוד הפייטן והזמר, בן עשור שלוקח פיקוד על השמחה הגדולה. בין המכובדים רעות וגולן ביטון מנכ״ל חוויית.

באירוע: גולן ורעות ביטון עם הפייטן בן עשור
באירוע: גולן ורעות ביטון עם הפייטן בן עשור

 

חמישי: שוקי קרומר, סגן ראש העיר רחובות ומחזיק תיק תרבות וותיקים, מגיע לדיון בתכנית בוקר בערוץ 13, מול המפיק אלירן ברדוגו, בנושא: כיצד יראו ארועי יום העצמאות לנוכח המצב. קרומר שיתף בתוצאות הסקר שיזם ראש העיר מתן דיל ושאל את התושבים איך היו רוצים לחגוג את יום העצמאות כשברוב מוחץ החליט הציבור לקיים השנה במה אירועים רק עבור ילדי העיר.

 

שישי: חברי מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך, שוקי קרומר ומגי סלע וגר ביקרו האמנים במסגרת פסטיבל אמני רחובות פותחים את בתיהם, התרשמו ופרגנו.

 

פפראצי השבוע

שני: אולם ההספדים בהלוויתו של אברהם גרינזייד ז"ל, נפגש רחמים מלול עם שוקי פורר, השניים מתחבקים ומחייכים אחד לשני תוך לחשושים באוזן.

רחמים מלול ושוקי פורר צילום: מנגל
רחמים מלול ושוקי פורר צילום: מנגל

 

שישי: יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה, יוצא לנפוש באתונה וחוגג עם חברים והזמר רובי לוי שמנעים את האווירה.

רמי מדהלה חוגג באתונה
רמי מדהלה חוגג באתונה

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *