על כנפי נשרים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מכבי שעריים שסיימה את העונה בהפסד 2:0 לנשר ,נושאת על גבה את כל הליגה כסוגרת הטבלה הלאומית. כעת ממתינים במועדון למוצא פיו של הבעלים אלדד פרי לגבי עתידו במועדון

היום (שישי) ירד המסך על משחקי הליגה הלאומית .אך עבור שעריים זה קרה כבר בשבוע שעבר עת הגיעו התוצאות של יריבותיה לתחתית שקבעו כי בתום עונה אחת בלבד המועדון הרחובותי נושר בחזרה לליגה א'.
כך שמשחק החוץ מול עירוני נשר היה לפרוטוקול בלבד עבור חניכיו של אופיר חיים ,שבניגוד למארחים עדין לא הבטיחו באופן סופי את הישארות בליגה. כאשר ניצחון שלה על הכחולים מבטיח לה עונה נוספת בלאומית בלי קשר לתוצאות הפועל ירושלים ונצרת עילית.
אומנם בשעריים רצו לסיים את העונה בצורה חיובית .אבל,רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור על עתיד המועדון וכולם כרגע מחכים בסבלנות למוצא פיו של הבעלים אלדד פרי ומה תהיה המעורבות שלו בעונה הבאה וכרגע מסתמן כי לאור האירועים שלוו את המערכת וגרמו לו להדיר רגלים ממשחקי הקבוצה. לא מן הנמנע שפרי יסתפק כספונסר בלבד ,מאחר והוא תלוי בתשובתו של איש נאמנו ,ניר שלום, .שלא הסתיר את אשר על לבו לעזוב את האגודה כבר בחודש ינואר האחרון.זאת בשל הייחס של אוהדי שעריים כלפי בנו,בר. איש העסקים הירושלמי כבר היה עם רגל וחצי בחוץ.אך פנייה אישית מצד פרי כנגדו להישאר לפחות עד לתום העונה,הכריעה את הכף לטובת העניין. כעת ,יצטרך איש הנדל"ן או למצוא אלטרנטיבה אחרת בדמותו של שלום או להחזיר את המפתחות לשמחה גד.שהתנאי בחוזה מדבר החזרת הקבוצה ללא חובות להנהלת המועדון.
והיה גם כדורגל דקה 35, נשר עלתה ל-0:1: הגנה של שעריים ניסתה להרחיק ללא הצלחה, הכדור פגע ברגלו של דוד גומז האקס מאשתקד ונכנס פנימה 0:1.
בדקה 79, אותו גומז מצא בכדור נהדר את נאור עבודי, שמזווית מאוד קשה, מצא את הרשת 0:2. שער שהבטיח את ההישארות של קבוצתו בליגה הלאומית שבדומה לשעריים עלתה בשנה שעברה מליגה א'.


תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *