עם מי בילה אייל גולן בצל המשבר האישי במועדון רחובותי ומי הציג את מתן דיל כראש העיר הבא?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עם מי בילה אייל גולן בצל המשבר האישי במועדון הרחובותי, איך קרה שאיש מהקואליציה לא ידע על יום ההולדת של חברם, את מי מתכוונת לתבוע כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר, מה הקשר של חברת מועצה לאיטליה ומי הציג את מתן דיל כראש העיר הבא.

 

ראשון: רב העיר רחובות שמחה הכהן קוק חגג 91 קיצים (לפי התאריך הלועזי). הרב כזכור מחלים בבית בניו ועל כן נאלץ לפרוש מתפקידו כרב העיר רחובות באופן זמני. במקומו מונה לעיר הרב ציון כהן מ"מ. את יום ההולדת לא ממש ציינו בבית הרב מאחר ומצבו הבריאותי לא מאפשר. המנגל מאחל מזל טוב והרבה בריאות.

הרב שמחה הכהן קוק

 

ראשון: מזל טוב לחבר מועצת העיר אבנר אקוע שבראש חודש אלול חגג 65 קיצים. בניגוד לאחרים, הווטסאפ של חברי הקואליציה לא התמלא ברכות מאחר ואיש לא ידע על כך. אקוע, שקיבל בלונים מילדיו, העדיף להגיע עם כולם ולכבד את אביו (סעדיה) שחוגג 100 קיצים, השמחה היתה גדולה ומרגשת. בסביבתו מסרו: " מי שמכיר את אבנר יודע שהוא לא מחפש כותרות, הכל אצלו בצניעות וענווה וכפי שעשה ביום הולדת- כיבוד הורים אצלו זה ערך עליון".

חבר המועצה אבנר אקוע

 

ראשון: חבר המועצה גיא צור נוסע לטיול משפחתי למושב דלתון שבצפון. באמצע הטיול, מתפנה צור ונכנס לזום ועדת המשנה להקצאות קרקע שהפך לכותרת ראשית בעיר, בעקבות העימות שנוצר בינו לבין חברת המועצה איטל בציר אלשיך בנושא הקמת בית כנסת קונסרבטיבי. מרגע פרסום הכתבה קיבל צור עשרות  טלפונים תומכים בעמדתו המתנגדת. גם בצד השני היה אותו דבר, איטל בציר אלשיך קיבלה טלפונים רבים התומכים בעמדתה. מסתמן שהסאגה בעיצומה ובקרוב במועצת העיר, נמשיך לעקוב.

חדשות רחובות - האם ליהדות הרפורמית יש מקום בעיר רחובות? - רחובות ניוז
גיא צור ואיטל בציר אלשיך

 

ראשון: חברת המועצה איטל בציר אלשיך שולחת הודעה בווטסאפ של חברי הקואליציה ובתוכנה מודה לחברה עו"ד שמואל בר דאנזאן. איטל: "אני רוצה להגיד עכשיו בהתרגשות רבה ששוחחתי עם תושבת שהייתה זקוקה לייעוץ ותמיכה בשל מצבה הנפשי ואתה, @⁨שמואל בר דאנזאן⁩ סייעת. 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷, ממש ריגש אותי. כל הכבוד. אמרתי לה להגיד לך שאתה. בנאדם זהב. נמשיך לפעול בשתפ לטובת התושבים ולטובתנו
כיף להתחיל כך את השבוע". מ"מ ראש העיר בנצי שרעבי ברך את השניים: " יישר כח לאיטליה ולשמוליק". איטל השיבה: "איטליה אהבתי". המנגל מסכם- ברית ערים תאומות בדרך?

בנצי שרעבי ואיטל (איטליה) בציר אלשיך

 

ראשון: חברי רשימת סיעת רחובותי בראשות מתן דיל, מתארחים בבית חברתם לסיעה, עו"ד קארין ברגינסקי, שמארגנת ארוחת ערב מיוחדת מהמטבח הבוכרי עליו גדלה ברגינסקי. היא עצמה אגב, ילידת ברית המועצות.

חברי סיעת רחובותי בבית משפחת ברגינסקי

 

שלישי: הסלב הרחובותי אלירז שדה, מגיע אל בית הכנסת השכונתי בשכונת מגוריו – רחובות החדשה לאמירת תפילת סליחות ומעלה לסטורי תיעוד. למחרת החל שדה במטלות הבית – לאחר שהשיפוץ הסתיים נותר לשדרג את החצר. יחד עם אישתו, מלכת היופי אילנית לוי ההריונית, מתחילים בעבודות. העיקר שעד החגים הכל יהיה מאחוריהם.

אלירז שדה מתוך הסטורי

 

רביעי: חבר המועצה ויו"ר האופוזיציה מתן דיל מגיע אל  הספר של הסלבס הראל יעיש. שם פוגש דיל את מתמודד תוכנית הכוכב הבא, הרחובותי מתן לוי שבכל הופעה נותן שואו מהסרטים. יעיש, פותח את הסטורי עם אלפי העוקבים אחריו, מציג את השניים ומפרגן לדיל: "זה ראש העיר הבא של רחובות חברים, מתן דיל".

מימין: הראל יעיש, ליאם גולן, מתן לוי ומתן דיל

 

חמישי: פגישת סיעת "חינוך בראש" בלשכתו של ראש הסיעה מ"מ ראש העיר זהר בלום. מטרת הפגישה – הכנות לקראת חלוקת תיקים לילדים נזקקים כפי שעושה הסיעה מדי שנה. כל הכבוד!

חברי סיעת החינוך בראש

 

חמישי: האישה הראשונה של רחובות, זהבה מלול, נצפתה בשעה 11:30  עורכת קניות בשופרסל דיל שברחוב דרך הים. לאורך השנים, עשה את הקניות הראיס רחמים מלול, אולם נראה שבעקבות הקורונה ולאור העבודה הסזיפית הוא לא הספיק השבוע לערוך קניות.

זהבה מלול בקניות

 

חמישי: לאחר שארזה חפצים ועזבה את העיר רחובות עם בתם המשותפת, אישתו של זמר העשור, דניאל גרינברג גולן, עזבה בחמישי גם את מיאל, הפעם, היא יצאה להשתתף במסיבת רווקות מושקעת אי שם באילת. הנסיכה מיאל נשארה אצל הוריה וממש בקרוב היא תשוב להיות איתה. בסטורי היא הדגישה שזו הפעם הראשונה שהן נפרדו מאז שנולדה.

דניאל גרינברג באילת והנסיכה מיאל בבית הוריה

 

חמישי: הופעתם של אברהם פריד ואביב גפן בהיכל התרבות במסגרת הוקרה וחיזוק למכינת "שובו אחים" ו'- הצדעה למתנדבי "כולנו משפחה אחת". ערב גדוש של שתי הופעות ברצף. על האירוע ניצח סגן ראש העיר אמיתי כהן, מנחת הערב אשת הטלויזיה סיון רהב מאיר, במהלך האירוע, התכבד מ"מ ראש העיר זהר בלום להעניק תעודות הוקרה לאיש העסקים איתן יוחננוף, על תרומת 200 מנות יומיות לנזקקים בתקופת משבר הקורונה. גם תושב העיר ליאור ניצן (היום מאמן אישי מוצלח) שסייע רבות לתושבי העיר קיבל אות הוקרה. השתתפו ונהנו- חברת המועצה אורית שרגאי ומ"מ רשת חוויות גולן ביטון.

זהר בלום, ליאור ניצן, איתן יוחננוף ואמיתי כהן

 

חמישי: אפרופו ההופעה המוצלחת והמרגשת של אברהם פריד ואביב גפן, עשרות אנשים שסיימו את ההופעה השניה, הופתעו לראות את חניון הרכבים של היכל התרבות חשוך לגמרי ( בשעה 24:30), אופס, מישהו שכח לכוון את השעונים. בין השבים הביתה בעלטה- ראש מועצת קרית עקרון חובב צברי וחבר המועצה עו"ד אבי מוזס.

חובב צברי, ליאור ניצן, סיון רהב מאיר, אברהם פריד ואביב גפן

 

שישי: מזל טוב לאילנה שמעוני שחגגה השבוע 77 קיצים. שמעוני, נבחרה לאחרונה לעמוד כיושבת ראש עמותות המתנדבים ברחובות, היא נחשבת לפעילה ציבורית ובכובעה השני היא דואגת לגמלאי עיריית רחובות.

רחמים מלול ואילנה שמעוני באירוע מתנדבי העיר

 

שבת: מזל טוב ליו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם שחגג השבת 62 קיצים, מאחר והחגיגות יצאו בשבת, חבריו לפרלמנט חגגו כבר בשישי עם בלונים וברכות. השתתפו- יו"ר ועד עובדי כללית פרוספר בן חמו, אלון עוזרי, סגנו של עמרם חיים חיסקי, מנכ"ל הפועל יורם אורנשטיין, אבי זרחי (אולפני רחובות), ועוד

משמאל: עודד עמרם, פרוספר בן חמו וחיים חסקי

 

שישי: זמר העשור הרחובותי אייל גולן מגיע להינות עם חברי ילדותו במועדות "הקאסה מורה" שבמתחם הרכבת ברחובות. הבעלים, תומר כהן ואביו מישל, פתחו לגולן וחבריו שולחן כיד המלך, לגולן הוצמדה אבטחה כמקובל והסטוריז לא הפסיקו לעבוד. בין חבריו נראו- דורון אגייב, איתן מרום, אדיר סובארה, הקלידן עדי לאון והזמר הרחובותי עידו אברהם.

מימין: דורון אגייב, אייל גולן ועדי לאון

 

שבת: כוכבת הריאליטי וילידת רחובות אביבית בר זוהר נתקלה השבת בפוסט מצד אנונימי בשם אנטוניו מילר ( לטענתו הוא הכיר את אביבית בתוכנית איט גרילז), מילר לא חסך בכתיבתו, לטענתה הוא פגע בשמה הטוב. בר זוהר לא נשארה חייבת וסיכמה: " יש הרב רוע בעולם אבל גם איתו נתמודד, התביעה בדרך".

אביבית בר זוהר .חזרה לצבע המקורי צילום מתוך דף האינסטגרם

מזל טוב קצת באיחור לאישה הצנועה, האהובה והמבוגרת בנשים בקומה השישית של עיריית רחובות, תיקי (תקוה) כוכבי, שחגגה 70 אביבים בחודש מאי השנה. תיקי, מזכירתו האישית של מ"מ בנצי שרעבי ובתפקידה השני אחראית פניות הציבור. המנגל מאחל לה בריאות ואריכות ימים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *