ערבות הדדית במיטבה! מתן דיל בשיתוף הנהגת ההורים העירונית ארגנו תרומה של 1500 (!!) תחפושות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ערבות הדדית במיטבה! מתן דיל בשיתוף הנהגת ההורים העירונית ארגנו תרומה של 1500 (!!) תחפושות. דיל קורא לתושבי רחובות בעלי רישיון נהיגה להתנדב ולסייע בחלוקה.

 

מתן דיל בשיתוף הנהגת ההורים העירונית ארגנו תרומה של 1500 (!!) תחפושות מהמותגים המובילים לילדי רחובות חינם. התחפושות יחולקו באמצעות רישום מוקדם ויסופקו עד פתח הבית על ידי נהגים מתנדבים. שאפו!

התחפושות שמתן אסף

חבר מועצת העיר, עו"ד מתן דיל קורא לתושבי רחובות בעלי רישיון נהיגה להתנדב ולסייע בחלוקה של 1500 תחפושות לילדים בכל רחבי העיר.
דיל "מדובר בתחפושות מהמותגים המובילים מתנת מפעל החסד "יד ביד" בראשות הרב יעקב גלויברמן ובנו בצלאל בשיתוף חברת שושי זוהר". 

צופית גולן

צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית רחובות:
"שנה חלפה מאז שהקורונה הגיעה אלינו והשפיעה מעבר לבריאות הפיזית והנפשית גם על המצב הכלכלי של רבים מאיתנו. הנהגת ההורים שמחה לשתף פעולה עם מתן דיל ומודה לו על התרומה להורים ולילדים שרוצים לחגוג ולשמוח גם בימים אלה, ולהעלות חיוך וצחוק על שפתיהם – גם אלה שידם אינה משגת. נציגי ההורים יהיו שם גם בשביל המשפחות שמעוניינות לשמור על דיסקרטיות ולהרגיש בנוח עם התרומה. ההנהגה מאחלת חג שמח לכל ההורים והילדים בעיר".

התחפושות יינתנו רק באמצעות רישום מקוון מוקדם בלינק המצורף ויחולקו באמצעות מתנדבים עד פתח הבית. תושבים המעוניינים לקחת חלק ביוזמה ולהתנדב, מוזמנים ליצור קשר באופן אישי עם מתן בנייד 0524208204.
פורים שמח 🤡

לחץ קישור להזמנת תחפושותהזמן עכשיו

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *