ערב הוקרה למתנדבות ולנשות מתנדבי איחוד הצלה צוות 43 רחובות והסביבה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ערב הוקרה נערך ברביעי שעבר באולמי מטרוק בעיר .במהלך הערב נהנו המתנדבות ונשות המתנדבים מהופעת סטנד אפ של הקומיקאית סמדר מורג

ביום רביעי שעבר נערך ערב הוקרה באולמי 'מטרוק' שכללה ארוחת ערב, למתנדבות ולנשות המתנדבים של איחוד הצלה צוות 43 רחובות והסביבה. במהלך הערב נהנו הנשים מהופעתה של הקומיקאית סמדר מורג אשר סיפרה את סיפור חייה הייחודי. כמו כן נהנו הנשים מהרצאה קצרה מפיה של ד״ר שרון סלייטר, פסיכולוגית קלינית אשר מתנדבת כחובשת באיחוד הצלה.כיבד בנוכחותו סגן ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל אשר נשא דברים בהם חיזק את נשות המתנדבים והודה להן על תרומתן הרבה וזאת על אף שזה נעשה הרחק מאור הזרקורים ובתמיכתן בבעלים שיוצאים להציל חיים מדיי יום בעיר.
דיל , בירך את מתנדבות הסניף והודה להן על כל תרומתן וציין כי ארגון איחוד הצלה הינו ארגון משמעותי מאוד לעיר רחובות.

סגן ראש העיר,מתן דיל : מדובר בארגון משמעותי לעיר רחובות
בהמשך הערב הוצג סרטון של נשיא ארגון איחוד הצלה מר אלי ביר ובו הוא חיזק את המתנדבות ונשות המתנדבים והודה להן רבות על מסירותן ללא קץ.
נשות המתנדבים שהיו נרגשות מהאירוע סיפרו שהן שמחו לדעת שארגון איחוד הצלה חושב עליהן ורואה אותן כחלק בלתי נפרד ממשפחת איחוד הצלה ולא שוכח אותן. בנוסף ציינו כי הערב חיזק אותן וכי כעת יאפשרו לבעלים יותר מרחב לצאת להציל חיים. גם בקרב המתנדבות של איחוד הצלה אחזה התרגשות מעוצמת ערב ההוקרה והן הודו ליו"ר הצוות ולהנהלת הארגון על התמיכה הרבה והאפשאות להציל חיים במסגרת איחוד הצלה!

באיחוד הצלה ביקשו להודות לאורלי רוטנברג (אישתו של יוני רוטנברג ראש הצוות) על ארגון הערב.
כמו כן לדוד חצרוני (מזכיר הסניף) ורעייתו שירה, המתנדבת ירדנה דורה לבנון על תרומתם הרבה להצלחת הערב!

ארגון "איחוד הצלה" הוקם בשנת 2006 והוא מונה כיום כ-3,500 אנשי רפואה מתנדבים: רופאים, פרמדיקים וחובשים שפועלים בכל הארץ. המתנדבים עוסקים בשגרת יומם, אך במקרה ומתרחש בסביבתם הקרובה אירוע חירום רפואי, מוזנקים המתנדבים לזירת האירוע או לבית החולה על ידי מוקד "איחוד הצלה". מטרת "איחוד הצלה" היא להגיע אל החולה או הפצוע בדקות הראשונות ולהעניק לו טיפול מציל חיים עד להגעת אמבולנס למקום ופינויו של החולה לבית החולים. בזכות אופנועי אמבולנס מהירים, טכנולוגיה מבוססת GPS ומתנדבים בפריסה ארצית מגיעים המתנדבים לאירוע חירום רפואי (תאונת דרכים, דום לה, פיגוע וכו') במזמן ממוצע ארצי של 3 דקות. בשנים האחרונות התרחבה פעילות הארגון גם לחו"ל. 'איחוד הצלה' מפעיל סניפים גם בג'רזי סיטי בארה"ב ובפנמה. בימים אלו מוקמים סניפים נוספים בברזיל, הודו, בנגלדש ודובאי.

אנו מתזכרים שבכל אירוע חירום רפואי יש לפנות למוקד 1221 מכל טלפון וללא כוכבית.

*האופנלנס מצוייד בכל הציוד הרפואי הדרוש לשם הענקת סיוע רפואי ראשוני ובתוכו הדפברילטור (מכשיר למתן שוק חשמלי)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *