ערב הוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אמש (יום שלישי), התקיים ערב הוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה, המצויין מדי שנה בי"ז בכסלו, החל משנת 2014. 

זו השנה השנייה שרשת חוויות מציינת את האירוע במפגש מרתק ומרגש עם פצועי מלחמות ישראל. האירוע התקיים במעמד ראש העיר, רחמים מלול, המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת, יניב מרקוביץ, מ"מ מנכל הרשת, צביקה מדהלה, חברי הדריקטוריון ד"ר רוני באום והרצל טובאלי וכ-200 אורחים ומוזמנים מארגון נכי צה"ל. דני רובס, בן העיר ואח שכול, השתתף בקטעי שירה ובמרכז האירוע סיפרו שלושת פצועי מלחמות ישראל את סיפורם האישי והמרגש, סא"ל נח הרץ, סמ"ר בנצי גולן וסר"ן נועם דדון.

הנחה את הטקס רב מחוז השפלה של ארגון נכי צה"ל ורכז אגף מורשת ברשת חוויות, הרב שרון דקל נחשוני. רחמים מלול, ראש העיר: "פציעה במהלך קרב או פעולת איבה, הינה תחילתו של מסע, אישי ומפרך, בניסיון לחזור לחיים. לנו כחברה זו זכות וגם חובה להיות שם עבורכם, כי אתם ראויים לכל מילת תודה והוקרה הן בעבור אומץ הלב והגבורה בזמן האירוע והן בעבור המאבק הפיזי והנפשי להמשיך לעשות ולתרום לחברה. יש לנו הרבה מה ללמוד כי הרי אתם עדות לניצחון, לנחישות הרוח וכוח הרצון".

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות: "ערב זה מעבר להוקרה מאפשר לנו כחברה להעמיק מסרים וערכי מורשת חשובים, שיש להטמיע בדור הבא תוך הבנת  המושגים חירוף נפש, הקרבה והמחיר שאתם שלמתם שמלווה אתכם יום יום כאות חרוטה למסע הגבורה והעוצמה האישית של כל אחד ואחת."                מירב אהרון, מנהלת מרכז לוויות שוויץ החדשה: "יום הוקרה זה פתוח צוהר לתהליך חינוכי חשוב, אשר ראוי שימשיך במהלך השנה כולה. ההיכרות עם פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה ועם מאבקם היום יומי לקיום חיים מלאים ופוריים חרף הפציעה, תביא למחוייבות שלנו כעם לחתור לשילובם המיטבי בקהילה ובחברה הישראלית. זו עשויה לשמש כמודל לחיקוי עבור בני הנוער בהתמודדותם עם קשיים ומיכשולים, ולהוות השראה בדבר דבקות בדרך להשגת מטרות וחלומות בחיינו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *