ערב של כוכבים: משחק לזכרו של עו"ד אשר עוקבי נערך בקריית עקרון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אייל גולן, רונן חרזי, עופר דומינגז, הראל סלוצקי, שאולי בדישי,סתיו אלימלך, יוסי שושני אלי חכמון ורז זהבי הם חלק מהשמות שיככבו במשחק ההוקרה המסורתי לזכרו של עו"ד אשר עוקבי ז"ל יו"ר מכבי קרית עקרון בעבר ומ"מ ראש המועצה.

במשחק שהפך כבר למסורת, בישוב קרית עקרון הנמצא בדרומית לרחובות., התארחו הערב(ראשון)קבוצת ותיקים מקומית המחוזקת בכמה אומנים מוכרים. כמו אייל גולן,שאולי בדישי, עופר דומינגז והראל סלוצקי שמולם התייצבה נבחרת ישראל לגילאי 45+ שתיטול חלק במשחקי המכבייה הקרובים. בה נמצאים כוכבי עבר בעל שם בכדורגל הישראלי .רונן חרזי, ישראל כהן, שרון צופין, יוסי שושני, סתיו אלימלך ,גדי חזות , ניסו אביטן, ניר שיקווה, נצח מסובי, דוד הרשלקוביץ ואייל חיים.
המשחק הוא לזכרו של עו״ד אשר עוקבי. יו"ר מכבי קריית עקרון ומ"מ ראש המועצה, יומתקיים זו השנה השלישית ברציפות
את המשחק שפט השופט הבינלאומי אלי חכמון. שביום חמישי הקרוב את גמר גביע המדינה לכדורגל בין מכבי ת"א לבני יהודה ת"א. שלישית השיפוט שהגיעה בצהוב להתמודדות משכה את תשומת לב כל הצופים ומיד החלו קולות מהיציע לגבי הצבע שנבחר ע"י חכמון . גם פרשן ערוץ הספורט וכוכב הישרדות 2017 רז זהבי האגדי ,שפך שמן למדורה והדליק את שחקן נבחרת ישראל ,אייל חיים המזוהה עם בני יהודה ת"א על כך שהשופטים מעדיפים את הצהוב על הכתום.
את המשחק המסורתי ארגנה מחלקת הספורט של קריית עקרון בראשות מנהל המחלקה המאמן פיני עייש, שחקן העבר ורכז ליגת הוותיקים אדיב שרעבי, יו"ר מכבי קריית עקרון איתן כהן, עופר עוקבי בנו של עו"ד עוקבי ומנהל נבחרת הוותיקים של ישראל ירון בר-לב. עייש: "המשחק השנה מהווה המשך ישיר למסורת שהתחלנו בישוב ואנחנו גאים שגם השנה המשחק המסורתי מושך לקריית עקרון רשימה מכובדת של שחקנים, זמרים, כוכבי עבר בכדורגל הישראלי".
את האירוע כיבדו בנוכחותם השר איוב קרא. יו"ר הפועל,יורם אורנשטיין. מנכ"ל מכבי ישראל, נאור גלילי.חברי מועצת קרית עקרון, שעל הצד האמנותי הופקד יובל דמרי שלפני ההתמודדות שר את ההמנון הלאומי של ישראל

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *