פדופיל בגינה הציבורית: נעצר תושב רחובות שהתפשט וקרא לילדים בגינה הציבורית

חדשות רחובות - פדופיל בגינה הציבורית: נעצר תושב רחובות שהתפשט וקרא לילדים בגינה הציבורית צילום: חדשות רחובות ניוז - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פדופיל בגינה הציבורית

נעצר תושב רחובות שהתפשט ובעודו עירום ניסה לפתות ילדים.

חדשות רחובות – פלילי, פשע ומשפט – רחובות ניוז

עצרה בסוף השבוע גבר בן 40 תושב שכונת כפר גבירול שהגיע לגינה ציבורית, התפשט ובזמן שהוא עירום מבגדים ניסה לפתות ילדים ועשה מעשה מגונה. החשוד נעצר ונחקר, בחקירתו מסר ששתה אלכוהול ואינו זוכר מה עשה. בדיון שנערך אצל שופט אצל השופט אריאל ברגנר ביקשה המשטרה בארבעה ימים נוספים לצורך המשך החקירה.

מעצרים בית משפט צילום רחובות ניוז

סנגורו מטעם הסנגוריה ביקשה לשחררו בטענה שאין כאן עילת מעצר: "מדובר בעבירת עוון שאינה מקימה עילת מעצר, ודינה הוא עד שנת מאסר, העבירה ניתן בנקל להמשיך לחקור שעה שהחשוד מצוי בהרחקה במעצר בית בביתו, אין לו שום ידיעה מי הם אותם אנשים שהמשטרה מבקשת לחקור, אינו מכיר את המתלונן, ואם יש מתלוננים נוספים לא יודע מי הם ולא יכול לשבש. אין לו שום קשר ושום ידיעה מי אותם אנשים הוא לא יכול לשבש, לא מכיר אין לו טלפון ולא יודע איך הם נראים ולטעמי אין עילת שיבוש, הוא עשה את המעשה מבלי חלילה לפגוע באדם כלשהו, לא עשה זאת לצורך גירוי וסיפוק מיני, ברגע שפנה אליו אותו אדם וביקש ממנו ללבוש את הבגדים כך הוא עשה, לא התווכח ולא התעמת, אני מבין מהחשוד שאין לו בעברו עבירות דומות, לכן בנסיבות אלו, ניתן להורות על שחרורו ולהמשיך לקדם את החקירה שעה שהוא משוחרר".

השופט אריאל ברגנר

השופט ברגנר בחן את הדברים ולבסוף הורה לשחררו בתנאי מעצר, "החשוד נעצר בחשד לביצוע עבירה של מעשה מגונה בפומבי. עיינתי בתיק החקירה ומצאתי כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד למיוחס לו, יחד עם זאת לא ראיתי כי חשש משיבוש הליכי חקירה ועילת המסוכנות מצויים ברמה כזו המצדיקים הארכת מעצר".

חדשות רחובות ניוז- לפרסום באתר החדשות רחובות ניוז - רחובות ניוז
חדשות רחובות ניוז- לפרסום באתר החדשות רחובות ניוז – רחובות ניוז

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *