פוליטיקה: רשימה חדשה למועצת העיר- איחוד חדש ומפתיע נרקם בין צעירי מפלגת הליכוד למפלגת העבודה ובלתי מפלגתיים

חדשות רחובות - עו"ד יניב מרקוביץ' - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין מפלגת העבודה לבין צעירי מפלגת הליכוד, במסגרתה ירוצו יחדיו בבחירות הקרובות למועצת העיר תחת השם: " לב".

הרשימה החדשה קמה במטרה להיות הקול שמאחד את כלל תושבי העיר, מכל השכונות ומהגזרים תוך ניתוק זיקה מפלגתית פוליטית כמתבקש בשלטון המקומי. המטרה של הרשימה היא להוות את הגוש הגדול ביותר במועצת העיר ובאמצעותו להשפיע על סדר היום הציבורי.
את הרשימה יובילו במשותף אנשי העבודה והליכוד ברחובות וכן, אנשים אשר אינם מזוהים פוליטית עם מפלגות. בראש הרשימה יעמוד עו"ד יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר בקדנציה האחרונה, ד"ר רוני באום, חברת מועצת העיר, רועי שרעבי, סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר דירקטוריון רשת הקאנטרי, חבר המועצה לשעבר גלעד מזרחי, מזכיר סניף העבודה ויו"ר וועד שכונת אחוזות הנשיא יקי ניסנבאום ונציגים נוספים.

הנושאים בהם בחרה רשימת "לב" להתמקד נוגעים בראש ובראשונה לתחום התכנון העירוני בדגש על: הרחבת העיר ותכנית אסטרטגית לשנים הבאות, ההתחדשות העירונית, פיתוח אזורי תעסוקה ומסחר, תשתיות עירונית וכבישים וכמובן פיתוח וסלילה של שבילי אופנים שיביאו להקלה בעומסי התנועה בתוך העיר. נושא נוסף הוא טיפוח חזות העיר והאסתטיקה העירונית וכן קידום קהילה וחברה דרך תרבות ספורט ופנאי תוך שימת דגש על הגיל השלישי ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

עו"ד יניב מרקוביץ': " אני מברך על שיתוף הפעולה. השכלנו לשלב כוחות בכדי שנהפוך לרשימה הגדולה במועצת העיר ונוכל לפעול למען תושבי רחובות ולהשפיע על פניה של העיר. האיחוד עם מפלגת שלטון יתרום תרומה אדירה לתושבי העיר ויסייע לקידום פרויקטים. החיבור והתמיכה של שתי המפלגות לא מובנים מאליהם וחוסכים מאתנו קבלת תרומות מגורמים אינטרסנטיים שברור למה הם תורמים. הכל שקוף, ברור ומבוקר ויש רק אינטרס אחד- טובת התושבים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *