פורר: "נראה שתקציב הצהרונים בוזבז כולו על הגנון שבמשרד האוצר"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
עודד פורר

ח"כ עודד פורר, יו"ר סיעת ישראל ביתנו, בפנייה למבקר המדינה ולנציב שירות המדינה : "נראה שתקציב הצהרונים בוזבז כולו על הגנון שבמשרד האוצר. על מבקר המדינה ונציב שירות המדינה לפזר את הגנון שפתחו במשרד האוצר ולחקור את הסתרת הנתונים מהציבור ואת יכולתם של פקידי האוצר להתמודד עם המשבר נוכח חילופי ההאשמות ביניהם."

ח"כ עודד פורר, יו"ר סיעת ישראל ביתנו, שיזם את הדיון המיוחד במליאת הכנסת על המצב הכלכלי, פנה הבוקר(שני) למבקר המדינה ולנציב שירות המדינה בבקשה שיפתחו בבדיקה וחקירת עומק דחופה בעניין הסתרת נתוני הגירעון והמשבר בין בכירי האוצר.
ח"כ פורר: "אני קורא למבקר המדינה ולנציב שירות המדינה לעצור את הגנון במשרד האוצר ולפזר את החגיגה שמתקיימת שם על חשבוננו. בתקופה של משבר כלכלי חמור, הכותרות היחידות שיוצאות ממשרד האוצר הן של הכפשות בין המנכ"ל לראשי אגף התקציבים, וזאת כאשר המשק נמצא על סף תהום. חוסר האחריות שאנו נחשפים אליו לאור הנתונים הכלכליים הדולפים מהאוצר, בה בעת שהאכילו את הציבור בנתונים שונים לחלוטין רק לפני חודשים ספורים, הופך לחמור יותר כשאנו שומעים איך מתנהלת החצר הביזנטית במשרד האוצר ועל מערכות היחסים המקולקלות בין הדרגים הבכירים ביותר של ההנהגה הכלכלית בישראל. הסתרת הנתונים מאזרחי ישראל, מחברי הכנסת ומחברי ועדת הכספים בפרט, מחייבת בדיקה מעמיקה של המבקר ושל נציב שירות המדינה. המצב כפי שהוא מתבטא בחלופת המכתבים בין בכירי האוצר מצביע על אבדן דרך, חוסר אחריות וחוסר מסוגלות להתמודד עם המשבר. נראה שכל תקציב הצהרונים בוזבז על הגנון שפתחו בכירי האוצר. אני קורא למבקר המדינה ולנציב שירות המדינה לקרוא לסדר את כל הנוגעים בדבר, לפזר את הגנון שפתחו במשרד האוצר, ולסייע בידי הציבור הישראלי לגלות מהו המצב הכלכלי האמיתי של מדינת ישראל. העובדה שממשלת המעבר אמורה לקצץ מיליארדי שקלים , מהווה רק עדות עד כמה המצב חמור, ועד כמה המשבר הזה מסוכן לעתידה הכלכלי של מדינת ישראל. אזרחי ישראל שמשלמים את המשכורת לכל עובדי ונבחרי הציבור, זכאים לתשובות, בעיקר מאלו שעסוקים בהשמצות והכפשות בינם לבין עצמם במקום לעסוק בפתרון המשבר."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *