פינת המנגל: איזו חברת מועצה בכתה ולמה? מי נהג לרחמים מלול ורעייתו? ומה קרה לספר של אייל וליאם גולן?

פינת המנגל: איזו חברת מועצה בכתה ולמה? מי שימש כנהג של רחמים מלול ורעייתו? ומה קרה לספר של אייל גולן?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פינת המנגל: איזו חברת מועצה בכתה ולמה? מי שימש כנהג של רחמים מלול ורעייתו? ומה קרה לספר של אייל וליאם גולן?

 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

ראשון: ראש העיר רחובות לשעבר שוקי פורר, השר לשעבר סילבן שלום, מפקד ליל הים לשעבר אלי מרום (צ'ייני), סגן ראש נס ציונה לשעבר שולי סולימן ועוד, מגיעים אל מסעדת היוקרה sphera שבפארק המדע עם מכובדים נוספים ופותחים שולחן כיד המלך.

ראש העיר רחובות לשעבר שוקי פורר עם מכובדים נוספים ופותחים שולחן כיד המלך
ראש העיר רחובות לשעבר שוקי פורר עם מכובדים נוספים ופותחים שולחן כיד המלך

 

ראשון: מ"מ ראש העיר זהר בלום מגיע אל אותה מסעדת יוקרה "ספרה" עם רעייתו חני בלום, ויחד עם קבוצת תורמים מחו"ל סועדים מכל הטוב. צוות המנגל יעדכן בהמשך אם תתקבל תרומה.

זהר בלום עם קבוצת תורמים מחו"ל במסעדת היוקרה ספרה
זהר וחני בלום תמונת ארכיון

שני: צוות המנגל מאחל החלמה מהירה לספר הסלבס הרחובותי, הראל יעיש, ששב מהופעה מוצלחת בדובאי של חברו וזמר העשור הרחובותי אייל גולן. למרבה הצער נדבק הראל בקורונה במטוס עת חזרתו ארצה למרות שחוסן שלוש פעמים, הראל כאמור נאלץ להחלים בביתו ולהשאר בבידוד, לשואלים- מצבו השתפר והוא מתלוצץ עם חבריו.

הראל יעיש נדבק בקורונה ונאלץ להחלים בביתו
הראל יעיש ואייל גולן

שני: סגן ראש העיר אמיתי כהן אורז מזוודות ונוסע לאסוף את ראש העיר רחמים מלול ורעייתו זהבה מלול אל מלון מג'יק פלאס באילת שם נערך עד יום חמישי כנס סגני ראשי רשויות. בהמשך פוגש כהן את חברו איש העסקים איתן יוחננוףהמשתתפים הנוספים נסעו ברכב משלהם כאשר סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, פרויקטים קהילתיים וקשרי חוץ, עו"ד יניב מרקוביץ', אסף את מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום ויחד הדרימו לאילת, שם גם נראו צמודים במהלך שהותם.

בכנס סגני ראשי רשויות באילת

שלישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי שוב בכתה! הפעם זה קרה מחוץ לכותלי בית משפט בתום דיון של לקוח פרטי שלה בנושא בפשיטת רגל. ברגינסקי פרצה בבכי תוך שהיא מודה לשופטת קרין וישינסקי, "האנושיות של השופטת כל כך ריגשה אותי שאני עו"ד עם ותק 17 שנים- בכיתי בדיון".

"האנושיות של השופטת כל כך ריגשה אותי שאני עו"ד עם ותק 17 שנים- בכיתי בדיון"
עו"ד קארין ברגינסקי

שלישי: ליאור שוקרי מגיע לפגישת עבודה ראשונה עם מנכ"ל העירייה החדש מאיר דהן ועם מנכ"ל העירייה היוצא דורון מילברג, לפתע נכנסות עובדות לשכת ראש העיר ויו"ר ועד העובדים רמי מדהלה עם עוגת יום הולדת מושקעת ופוצחות בשירה. שוקרי נרגש מאוד והודה לכולן על ההפתעה.

יום ההולדת לשוקרי עם מאיר דהן, רמי מדהלה וגלית ללזרי שהכינה את העוגה
יום ההולדת לשוקרי עם מאיר דהן, רמי מדהלה וגלית ללזרי שהכינה את העוגה

שלישי: מזל טוב למנהל אגף מוסדות עיריית רחובות יואב לוי שחגג 67 חורפים. לוי משיק בימים אלה מופע בידור וסטנדאפ שנקרא "משנות השישים ועד היום".

משנות השישים ועד היום
יואב לוי צילום רחובות ניוז

רביעי: יום לפני חזרתם של רחמים וזהבה מלול מאילת לרחובות, יצאו הזוג מלול לקניות בקניון אילת.  זהבה שכידוע דואגת תמיד לפנק את ילדיה ונכדיה עשתה זאת גם הפעם.

סבא וסבתא
רחמים וזהבה מלול

רביעי: בצהרי היום מגיע חייל המילואים והחתן של ראש העיר חיים פוגל, אל מסעדה תימנית בשכונת שעריים לאכול מרק חם. למרות מזג האוויר החורפי והגשום שבחוץ, נאלץ פוגל להמתין דקות ארוכות בחוץ עד שיתפנה מקום. העיקר שהיה טעים.

סופת כרמל
חיים פוגל ממתין מחוץ למסעדה צילום פפארצ'י

רביעי: מזל טוב לבת הזקונים של זהר וחני בלום, טל בלום, שחגגה 22 חורפים. בפוסט מרגש כתבו בני המשפחה, "טולי יפה שלנו יום הולדת שמח ומלא באור ואהבה שמחות ברוכות ובריאות טובה! מאחלים לך שרק תחייכי והמשיכי בדרכייך הקסומות והנעימות…בשקט המאפיין אותך- שגם בו את תמיד מוצאת את המילים הנכונות. אוהבים אותך עד השמים וחזרה. אבא, אמא עומר וקאי :)".

מזל טוב לבת הזקונים של זהר וחני בלום, טל בלום, שחגגה 22 חורפים.
טל בלום צילום מסך פייסבוק חני וזהר

רביעי: אפרופו הכלבה "קאי" של משפחת בלום, השבוע התגאה מ"מ רשת חוויות גולן ביטון בפינוק שהוא מעניק לכלבתו החדשה ובסביבתו הוא סיפר, "בגלל שזו תקופת ההסתגלות והאילוף אני נאלץ לקום לפעמים בשלוש וארבע לפנות בוקר ולהוציא אותה לסיבוב שתעשה בחוץ צרכים. למרות הכל זה כיף לא נורמלי, הילדים חולים עליה ואני ממליץ לכל משפחה לאמץ חיה". אז "טוי" של ביטון או "קאי" של בלום?

אז "טוי" של ביטון או "קאי" של בלום?
גולן ביטון והכלבה טוי

רביעי: מזל טוב לדנה לוי שרעבי, פקידת גזברות העירייה שחגגה 47 חורפים.

יום הולדת לדנה לוי שרעבי תמונת ארכיון
יום הולדת לדנה לוי שרעבי תמונת ארכיון

שישי:  ״קבלת שבת בסביבה״ בבית האמנים ביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך ובשיתוף פעולה עם פעילים חברתיים בעיר לרבות ליאור מן מ״מרכזים לצדק חברתי״.

קבלת שבת בסביבה
קבלת שבת בסביבה

התארחו: תושבת העיר ח״כ עידית סילמן, יו״ר הקואלציה וועדת בריאות ולצידה עו״ד חגי פרידלר מוביל ״ברית 80-80״.  סילמן תיארה את הצורך היום יותר מתמיד בלקיים חיבור ואיחוד בעם וקישרה לפרשת השבוע ״שמות״ כשלראשונה עם ישראל הוגדר כעם.  לדבריה, ״המיקוד שלנו היום הוא על עם ישראל שצריך ריפוי ואיחוד. החיבור והאיחוד הוא הבסיס״ אמרה סילמן והודתה לח״מ אלשיך על היוזמה המרגשת: ״איטל מראה שזה אפשרי. היום אנחנו צריכים אנשים שמעיזים, וגם כשלא קל נסכים שלא נסכים, ועל מה שכן עם נתקדם ביחד למען העתיד של ילדינו כאן ובשותפות גורל של כולנו״. באותו מעמד הפתיעו את המנחה והמוזיקאי אריאל לזרוס בעוגה חגיגית על שזכה בתחילת השבוע בפרס מטעם משרד הבריאות ע״ש יצחק נבון ז״ל, על תרומתו בעידוד היצירה המוזיקלית ותרבות הלדינו.

קבלת שבת בסביבה
קבלת שבת בסביבה

שישי: מזל טוב לתושב העיר דודו סקטר המכונה (הקוסם) שחגג  56 חורפים. החגיגות של סקטר החלו במסעדת ה"גמברינוס" שבאשדוד וימשיכו בחמישי השבוע בחו"ל בלימסול שבקפריסין לשם יטוס עם חבריו.

מזל טוב לתושב העיר דודו סקטר המכונה (הקוסם) שחגג  56 חורפים
משפחת סקטר עם בת הזוג ינית גמליאל וחברם מיקי טרומן

בשבוע האחרון לכהונתו של דורון מילברג כמנכ"ל בעיריית רחובות, החליט מילברג לקחת שלושה ימי חופשה עם רעייתו מיום ראשון ועד שלישי. יתכן כי ישיבת מועצת העיר רחובות שתיערך ביום רביעי הקרוב תהיה זו האחרונה בו ישתתף מילברג. צוות המנגל ידווח אם מילברג יקבל מתנת פרידה/משהו אחר מיוחד.

דורון מילברג - רחובות ניוז
דורון מילברג – רחובות ניוז

עומרי מחבוש הרחובותי, ביקש לפרגן לאחיו הדי ג'יי המצליח ואיש הרדיו גיא מחבוש הגדרתי. עומרי: "כאן גימל" שעה 09:00 עד 14:00 כולם מוזמנים לחמש שעות של מוסיקה מזרחית משובחת "אגן הים התיכון". בהגשת אחי היקר והמוכשר גיא מחבוש, החל מהשעה 10:00 גם בשידור חי ב: "כאן 11" בטלויזיה!!!📺 ברדיו תדרים 89.7 / 97.5 / 105.5 / 97.8 בשם ה' תעשה ותצליח אוהב אותך וגאה בך אחי היקר❤"  צוות המנגל מצטרף לאיחולי ההצלחה!

האחים מחבוש צילום באדיבות המשפחה
האחים מחבוש צילום באדיבות המשפחה

 

איצטדיון בלומפילד בת"א, במעמד המכובד: מכבי תל אביב הגדולה נגד הפועל מרמורק בגביע המדינה.
מה שלא מנע ממועצת העיר לגלות אדישות ולהשאר בבית והיחיד שלבש צעיף והגיע לכבד ולעודד זה חבר המועצה אביב איטח בתמונה: עם אוהדי מרמורק בהפסקת המחצית. איטח למנגל: "אגיע לעודד כל קבוצה רחובותית במעמדים מהסוג הזה ובעתיד אחולל שינוי בספורט העירוני".

אביב איטח ואוהדי מרמורק צילום: עומר ורד

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *