פלילי: נעצרו שני חשודים בגניבת מראות מעשרות רכבים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פלילי: המשטרה עצרה בסוף השבוע שני חשודים בגניבת עשרות מראות מרכבים, האחד שוחרר תוך זמן קצר והאחר שוחרר בבית משפטת סנגורו: "אין כל בסיס לחשדות".

אמש (שני), במוצאי חג שבועות, הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון תושב קרית מלאכי שנעצר בחשד לגניבת עשרות מראות של רכבים מחניונים בפארק המדע, נס ציונה ובאזורים נוספים. במהלך הדיון נודע כי יחד עם החשוד נעצר אדם נוסף אך הוא שוחרר כבר בתחנת המשטרה. סנגורו, עו"ד אושרי בן ישי ביקש לשחררו וטען כי המשטרה לשחררו יחד עם החשוד הנוסף ואין הוא מבין כלל מדוע הוא הובא להארכת מעצר. נציגת המשטרה רס"ר עינת עוזרי ציינה כי יש בידי המשטרה סרטון בו נראה החשוד אך לאחר צפיה בסרטון, ככל הנראה אין די ראיות להפלילו. בסיום הדיון ביקשה עוזרי מהשופטת מירב כפיר להאריך את מעצרו לצורך המשך החקירה אולם השופטת כפיר סברה כי ניתן לשחררו.

השופטת מירב כפיר

השופטת כפיר: "לאחר שעיינתי בחומר החקירה ושמעתי את הצדדים, בהתחשב בעוצמת החשד הסביר ובהעדר פעולות בנות שיבוש, אני מורה על שחרור החשוד בהתאם לתנאים".

בשלב הזה נציגת המשטרה קפצה מכסאה וביקשה לעכב את שחרורו לשם הגשת ערער למחוזי,  או אז טרף סנגורו את הקלפים וביקש לפסול את בקשתה של עוזרי משתי סיבות, האחת – מאחר ואין כל פעולה של המשטרה שניתנת לשיבוש החקירה בעודו משוחרר והשניה – נציגת המשטרה כלל לא עובדת  בתחנה המשטרה המבקשת ואין לה קשר ישיר לתיק: " חברתי לא מוסמכת לתת עיכוב ביצוע. ההלכה בעניין זה היא שמי שאינו מופיע בתיק, לא יכול לבקש עיכוב ביצוע כי הוא לא מכיר את התיק, לא מהתחנה ולכן אין לו סמכות" אמר בן ישי.

עו"ד אושרי בן ישי

לאחר הדיון סיכם עו"ד בן ישי ואמר לחדשות רחובות ניוז: " למשטרה אצה הדרך ואתמול לקראת כניסת החג עצרה שני לקוחות שלי בעיר בת ים, לאחר ייעוץ וחקירה אחד מהם שוחרר כבר בתחנה והשני הובא להארכת מעצר בבית המשפט. לאחר דיון מעמיק בראיות הובהר כי אין כל בסיס לחשדות הללו והיה מוטב אילו גם חשוד זה היה משוחרר כבר אתמול. לשמחתי בית המשפט קיבל את טענות ההגנה במלואם ושחרר את מרשי אל ביתו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *