פסק דין: העירייה תשלם חמישים שקלים הוצאות בית משפט לאזרח שתבע על עוולה

אילוסטרציה-קנס

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

אילוסטרציה-קנס
אילוסטרציה-קנס

פסק דין: אזרח תבע את העירייה על עוולה בעקבות טיפול לקוי בהודעה על כפל קנס שנשלח לעיר קצרין במקום למקום מגוריו בישרש. במסגרת הפשרה תשלם העירייה חמישים שקלים הוצאות אגרת בית משפט והאזרח יסיר את התביעה.

תושב ישרש תבע בבית משפט השלום ברחובות את העירייה/ אגף התנועה על שתי עוולות שנגרמו לו, עבור העוולה הראשונה תבע סכום של 100 שקלים ושקל נוסף עבור עוולה שניה. בתביעה שהגיש בחודש פברואר אשתקד על סכום 101 שקלים טען והוכיח כי אגף התנועה שלח לו דואר רשום לעיר הצפונית קצרין ובו דרישה להסדיר את הדו"ח שנרשם לו ברחוב הרצל 140 על סך 250 שקלים. במהלך הזמן דרשה העירייה כפל קנס בסכום של 375 שקלים. האזרח לטענתו פנה לעירייה באמצעות פקס ולבסוף הגיע אל משרדי אגף התנועה. לאחר דין ודברים החזיר אגף התנועה את הסכום המקורי ל250 שקלים, הוא שילם אך לדבריו התקשה בהגעה אל המשרדים. האזרח ציין שאין כל שילוט המורה ומכווין של משרדי האגף הנמצאים בפרק המדע, עוד טען כי למצוא חניה לקח לו לא מעט זמן והתרעם על כך כי העירייה לא הודתה בטעות ששלחה לקצרין במקום אל ביתו שבמושב ישרש. לאחר דיון ובאמצע שתי הפסקות, הגיע האזרח ונציגות העירייה, מנהלת מחלקת החניה יפית שרעבי והלה חליבה לפשרה לפיה הוא ימחק את התביעה והעירייה תשלם את הוצאות אגרת בית המשפט בסכום של 50 שקלים אותם שילם האזרח. בסיכום דבריו הוא אמר "המטרה שלי היתה להביא לתיקון דרכיה של הנתבעת בכלל בלי תביעה. אמרתי שלפניה אליי לא התייחסו ברגע שאני כותב אז הם יגידו הפנמנו את הלקח והכל בא על מקומו".

שופטת בית משפט השלום אושרית הובר היימן שעודדה את הצדדים לפשרה אישרה וסיכמה "בית המשפט מברך את הצדדים על שהשכילו לסיים את המחלוקת בדרך של פשרה ונותן תוקף של פסק דין להסכמת הצדדי. העירייה תישא באגרת ביהמ"ש ששילם התובע בסך של  50 ש"ח אשר ישולמו בתום 30 יום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *