פלילי: בפעם השלישית הוארך מעצרו של אבי קרחילי החשוד ברצח רועי זיידנפלד

מעצר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פלילי: בפעם השלישית הוארך מעצרו של בית אבי קרחילי החשוד ברצח רועי זיידנפלד. השופט הורה למשטרה להאיץ בחקירה ולהכין כתב אישום כבר בשבוע הבא. סנגורו : " החשדות נגדו רק נחלשו". 

 

שופט בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) את מעצרו של אבי קרחילי 55 שנעצר בראשון שעבר בחשד שרצח את רועי זיידנפלד 34 בביתו של קרחילי בקרית עקרון.

עו"ד עדי בוקר

נציג המשטרה רס"ר טל יצחק ביקש מהשופט להאריך את מעצרו בעשרה ימים נוספים. סנגורו של קרחילי, עו"ד ביקש לקצר משמעותית את ימי המעצר וטען כי קרחילי עבר שתי חקירות במסגרת מעצרו ומסתמן כי החשדות כנגדו רק נחלשו.  עו"ד : "החשד רק נחלש ואין שום דבר שסותר ראיה פורנזית מעבדתית שסותרת את גרסתו של החשוד. נבקש שבית המשפט יבדוק את פעולות החקירה באופן מדוד ויאריך את הימים באופן מדוד. נראה כי עם גרסתו של החשוד תתקבל, הרי שהוא לא צריך להיות מאחורי סורג ובריח. לא מדובר באיזו עבירה לטעמנו אלא האם יש איזו שהיא עבירה פלילית שנעברה על-ידי החשוד".

השופט טל ענר צילום רחובות ניוז

בסיום הדיון הורה השופט ענר להאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים וביקש מהמשטרה להאיץ בחקירה וכבר בתחילת השבוע להגיש הצהרת תובע כהכנה לכתב אישום.

בדיון בקודם כזכור טען בוקר כי קריחילי הוא בעצם הקורבן בסיפור: "מדובר באדם בן 55 ,יש לו קביים כי הגיע מבית החולים בשל שבר מורכב ברגלו השמאלית, לאחר שני התקפי לב מוכר בביטוח לאומי כנכה 100 אחוז וחולה סכרת. הוא מסר גרסה שעיקרה שהתגונן וניסה למנוע כניסה של אנשים שחיפשו רעתו וחיפשו לפגוע בו וברכושו בביתו מבצרו. במאבק עמם בפתח הדלת, ביצע פעולה יחידה לנסות להרחיק את השלושה, במהלכה פגע במקרה באחד מהם והתוצאות הטרגיות ידועות לנו".

 

"בין החשוד לקורבן קיים סכסוך כספי". 

 

 

תזכורת כפי שפורסם ברחובות ניוז: אבי קרחילי בן 55 (לשעבר תושב רחובות), תושב נעצר בחשד לרצח במוצ"ש שעבר בכניסה לדירתו . מפרטי החקירה עלה כי הקורבן רועי זיידנפלד ושני חבריו הגיעו אל ביתו של קרחילי לגבות כסף בגין חוב. קרחילי פתח את דלת ביתו וככל הנראה התפתח עימות בין השניים שהוביל לפציעתו של הקורבן שסבל מדקירות נקבע מותו.

זיידנפלד המנוח תושב הקריות, מוכר , גופתו נלקחה לבדיקה במכון המשפטי באבו כביר וטרם התקבלו תוצאות הבדיקות.

אבי קרחילי צילום מסך

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *