פרסום ראשון:השיטור העירוני החל לחלק דוחות בדומה לפקחים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לרחובהוט נודע כי לאחרונה החל מבצע משותף של עיריית רחובות בשיתוף מחלקת אגף הפיקוח והחנייה בעירייה. וכעת עם הקמתו של השיטור העירוני החלו פקחי השיטור לחלק דוחות תנועה,איכות הסביבה,גזם ועוד. בדומה לעבודתם של הפקחים העירונית.

לפני למעלה מחודש נחנכה נקודת השיטור העירוני בקרית משה בטקס מרשים בהשתתפות השר לביטחון פנים גלעד ארדן,המפכ"ל,רוני אלשיך,ראש העיר רחמים מלול ומפקד משטרת רחובות,שרון מנור.וזאת במטרה לתת מענה לכל בעיה שנמצאת תחת ההגדרה של "סדר ציבורי" ובכדי להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר רחובות בכלל ומוסדות החינוך והתלמידים בפרט.
כאשר במסגרת היערכות יחידת השיטור העירוני המשולב, עברו הפקחים המסייעים קורסים כמפקחים רב תכליתיים, קורס פקח מסייע מטעם המשרד לביטחון פנים ולבסוף הוכשרו בקורס משותף יחד עם שוטרי משטרת ישראל. קורסים אלו העניקו לפקח המסייע את ההסמכה לעבוד בצמוד לשוטר בניידות משטרת ישראל.
כעת,מתברר שפקחי השיטור העירוני לא מסתפקים רק בהקניית השקט הביטחוני לתושבי רחובות ובימים האחרונים הוצבו שוטרים בסמוך למוסדות חינוך ברחבי העיר והם מחלקים דוחות חניה כנגד הורים המבצעים עבירות תנועה בזמן הורדת ילדיהם לבית הספר או חונים בניגוד לחוק.אך השיטור העירוני לא מסתפק בכך ובנוסף הוא החל לטפל בכל הקריאות של המוקד העירוני 106,כולל איכות הסביבה ומחלקים דוחות בנוגע לגזם וכו'.בניגוד למשימות הביטחונית שבגללה הוקמה היחידה.

השר גלעד ארדן,המפכ"ל רוני אלשיך ומפקדת משטרת רחובות שרון מנור בטקס חניכת מבנה השיטור העירוני בקרית משה.
צריך לזכור כי היחידה החדשה בראשותו של ערן גיאת החלה לפעול בראשית חודש מרץ האחרון ממבנה שהוקצה עבורה על ידי עיריית רחובות בשכונת קריית משה בעיר. מצבת כוח האדם של היחידה עומדת על 32 שוטרים ופקחים, מתוכם 16 שוטרים מטעם משטרת ישראל – תחנת רחובות ו- 16 פקחים מסייעים מטעם עיריית רחובות. לטובת הכוח עומדים 4 ניידות ו- 4 קטנועים, שנרכשו על ידיד עיריית רחובות ומשטרת ישראל, והם ישרתו את הכוח במשימות השוטפות. כוח השיטור העירוני החדש פועל במשמרות סביב השעון.

שוטר עירוני השבוע בסמוך לבית הספר היסודי שריד,האם "לילד הזה התפללו בעירייה?"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *