פרסום ראשון: איש עסקים רחובותי מואשם באונס בתו החורגת

חשוד, מעצר, צילום משטרת ישראל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: איש עסקים רחובותי מואשם באונס בתו החורגת במשך ארבע שנים. סנגורו: " מדובר באדם שאין לו שום עבר פלילי ובטח שלא נוגע לעבירות המיוחסות לו".

 

 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ב') כתב אישום לבית משפט המחוזי בלוד, נגד תושב רחובות בשנות השבעים לחייו, בגין תלונות על ריבוי מקרים של אונס ומעשה סדום, בבתו החורגת שהיתה קטינה. מכתב האישום עולה כי בשנת 2013 היה נשוי לאישה בחו"ל שם ניהל עסקים, בשנת 2015 עבר לגור ברחובות עם הקטינה ואמה. על פי כתב האישום, בין השנים 2011-2015, ביצע הנאשם את זממו בקטינה מספר רב של פעמים.

האישום הראשון מתאר סיטואציות מזעזעות של הנאשם, שביצע מעשה סדום ואונס בין 2-3 פעמים בשבוע, בזמן שנסע עם בתו החורגת ברכבו. באחד המקרים, הלכה אמה של הקטינה מסלון הבית לישון בחדרה, הקטינה קמה גם היא ללכת לישון, הנאשם אחז בידה באמרו: "את לא הולכת לשום מקום". בתו הקטינה אמרה לו כי היא איננה מעוניינת לשכב עמו, בתגובה הוא אמר לה: " זו לא החלטה שלך". בנסיבות אלה ביצע את זממו עד שלפתע אמה התעוררה ותפסה אותו על חם במעשיו. מקרה נוסף התרחש בזמן בילוי המשפחה בכנרת כשהנאשם והקטינה התרחצו.

 

כתב האישום כאמור מתאר ארבעה אישומים של ריבוי מקרים מזעזעים, מאז המקרים, מקבלת הקטינה טיפולים פסיכולוגיים ועדות הפסיכולוגית צורף לכתב האישום. בתום הקראת כתב האישום, מעצרו של הנאשם הוארך עד יום חמישי הבא.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *