פרסום ראשון: אלימות בעיריית רחובות: "ביקשתי הנחה בארנונה ופוצצו אותי במכות"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: מקרה חמור אירע היום בעיריית רחובות: "ביקשתי הנחה בארנונה ופוצצו אותי במכות". בעירייה מגנים ומגיבים: "היא החלה לנהוג באלימות, לזרוק כסאות, לצעוק ולקלל תושבים ועובדים". 

 

תושבת רחובות, אם חד הורית, התייצבה הבוקר (ראשון) באגף הארנונה שבעיריית רחובות. לטענתה היא ביקשה הנחה בארנונה אולם פקחיות ושוטרים הוזעקו לפנותה בכוח וגרמו לה לחבלות. "ביקשתי הנחה בארנונה, מגיע לי על פי חוק, הגיבו לי בחוסר רצון, פתאום הגיעו פקחיות ודרשו שאצא מהאגף תוך שהן דחפו אותו והשתמשו באלימות כלפיי", סיפרה ה' לחדשות רחובות ניוז.

 

ה' הוסיפה " מנהל האגף קובי ביסמוט ראה הכל וכל העובדים שלו היו וראו, במקום לעזור לי הם שלחו עלי את המשטרה ופקחיות. אני מוחה ודורשת הסברים על ההתנהגות האלימה כלפיי! לא יכול להיות שכשמיהו מגיע לקבל שירות הוא מותקף וחוטף מכות. אני לא אדם אלים, לא תקפתי אף אחד ואין סיבה שיתקפו אותי. בעירייה לא שמעו על שירות לתושב, מקווה שהדברים ישתנו בקרוב ושראש העיר הנבחר מתן דיל יעשה סדר".

תגובת העירייה: "התושבת הגיעה לאגף המיסים ולאחר שהתבקשה להציג מסמכים נוספים התומכים בבקשתה, היא החלה לנהוג באלימות, לזרוק כסאות, לצעוק ולקלל תושבים ועובדים. מאחר וסירבה לעזוב את המקום והשתמשה באיומים, צוותי הביטחון נקראו למקום וביקשו ממנה להתפנות מספר פעמים. לאחר שסירבה נאלצו לפנות אותה תוך שימוש בכוח סביר. עיריית רחובות מגנה כל סוג של אלימות, פיזית או מילולית כלפי עובדות ועובדים המשרתים את הציבור".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *