פרסום ראשון: ארבעה צעירים בשנות העשרים נעצרו בחשד שסחרו ורכשו סמים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

פרסום ראשון: המשטרה עצרה ארבעה צעירים כבני עשרים שסחרו ורכשו סמים מתושב רחובות. מעצרם של הקליינטים הוארך עד יום שישי ושל שני הסוחרים עד יום ראשון.

בתום חקירה סמויה של בלשי תחנת רחובות שכללה תצפיות ומעקבים על בית החשוד בשכונת כפר גבירול, אמש (שלישי) עם מעצרם של ארבעה חשודים בשנות העשרים ועשרים פלוס לחייהם הפכה החקירה לגלויה. הבלשים עקבו אחר דני חשודים שהגיעו אל מקום המפגש לרכישת הסמים באמצעות מונית, לאחר ביצוע העבירה נעצרה המונית לבדיקה ובתוכה החשוד, ברשותו נתפסו פלטות חשיש ומאות גרמים של חומר צמחי. במקביל עצרו הבלשים את הסוחר החשוד שביצע את העסקאות ממקום ביתו שבשכונת כפר גבירול יחד עם חשוד נוסף  הארבעה הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון, בפני השופט אייל כהן. סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין ירון פורר, איתי שוחט ואיתי רוזין טענו בפני כהן שלא מדובר כלל בסוחרים מאחר ולא נמצא משקל אלקטרוני, לא פנקס לקוחות ועוד.

עו"ד ירון פורר

עורך הדין ירון פורר טען בדיון " משטרת ישראל יכולה לבוא עם תאוריות מפה עד יפן. איך הם (המשטרה) טוענת שהם קונים ובעת בעונה אחת טוענת שהם גם סוחרים? או שאתה קונה או שאתה סוחר. אנחנו בעצם עושים מסע דיג, תיאוריה, הם משערים והם באים לבית המשפט ומבקשים זמן כדי להוכיח את התיאוריה שלהם. אני עותר לשחרורם או לחילופין לקצר להם את הימים".

השופט כהן האריך את מעצרם של שני הקליינטים עד ליום שישי ואת מעצרם של החשודים בסחר עד ליום ראשון

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *