פרסום ראשון: בכיר בארגון פשיעה יועמד לדין על תקיפה ואיומים כלפי מתקין מצלמות אבטחה

כוחות המשטרה בשכונה, צילום: רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
איומים.תמונת אילוסטרציה

פרסום ראשון: בכיר בארגון פשיעה יועמד לדין על תקיפת וכליאת טכנאי שירות. הנאשם לאחד מחבריו " אם הוא לא יתקין תן לו שני כדורים בתחת".

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום כנגד עבריין המזוהה עם ארגון פשיעה מוכר כבן 30 על תקיפת וכליאת טכנאי שירות שהגיע אל ביתו. מכתב האישום עולה כי בחודש מאי הגיע טכנאי להתקנת מצלמות אל דירה שכורה ברחוב יום הכיפורים 37 ממנה יוכלו לתצפת על בית הנאשם שגר ממול ברחוב יצחק גרז. הצדדים סיכמו על מחיר של 7.000 שקלים עבור עבודת הטכנאי, בתום יומיים סיים הטכנאי את התקנת המצלמות וקיבל 1500 שקלים נוספים ממשכיר הדירה. העבריין הנאשם התקשר למחרת למתקין וביקש שיבוא לתקן את אחת המצלמות וכן לקבל את הפרש התשלום בסך 500 שקלים. שהגיע הטנאי עם עובד שלו הוא פגש בדירה את העבריין שישב בה עם חברים נוספים שאינו ידועים למשטרה. הנאשם ביקש ממנו להכנס אחריו לאחד מחדרי הבית שם הוא תקף אותו.

כוחות המשטרה בשכונה, צילום: רחובות ניוז
צילום ארכיון קריית משה: רחובות ניוז

מתוך כתב האישום " בנסיבות אלה בחדר, הכה המאשם את המתלונן במספר מכות אגרוף בפניו תוך שהוא מלין על ביצוע עבודתו של המתלונן ואמר לומר לו 'אני אז.. אותך בתחת' והוסיף כי אם הוא יעשה טעות הוא יגיע אליו הביתה, יז..את אישתו וירצח אותו" בהמשך יצאו מהחדר והנאשם הורה לאחד האחרים שלא לאפשר למתלונן לצאת מהבית באומרו לאחד הנוכחים "אם לא מתקין אותם תן לו שני כדורים בתחת". לעובד של המתלונן אמר העבריין הנאשם "תשב בשקט שלא תצא מפה חי". כתוצאה ממעשיו נשברה למתלונן שן תותבת, המטומה בעין, נפיחות ודימום בלחיים. במעשיו תקף את המתלונן וגרם לו חבלה של ממש ועתה הוא מתמודד עם שני סעיפי אישום חמורים של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים.

הנאשם שוהה כאמור במעצר לאחר שהופעל כנגדו מאסר על תנאי למשך חמישה חודשים מתיק אחר שהתנהל כנגדו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *