פרסום ראשון: בעקבות התקדמות משא ומתן ברשת חוויות צפוי ראש העיר לחתום ברביעי הבא על ההסכם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

פרסום ראשון: התקדמות נוספת בישיבה שהתקיימה היום (חמישי) בין נציגי רשת חוויות לאנשי הסתדרות העובדים. גורם המעורה בפרטים " הושגו הבנות וראש העיר צפוי לחתום על ההסכם כבר ברביעי הבא".

נציגי רשת חוויות, יו"ר הדירקטוריון עו"ד יניב מרקוביץ, ממלא מקום המנכ"ל צביקה מדהלה ויועציהם המשפטיים נפגשו היום (חמישי) עם יו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם, מזכירת האיגוד תמי סעיד ויועצים משפטיים. הצדדים המשיכו לדון בדבר שני סעיפים אחרונים המדברים על הסכמי שכר ותנאים במסגרת גיבוש ההסכם הקיבוצי עליו הם עמלים כבר למעלה משנתיים. בסיכומו של הדיון הצליחו הצדדים להגיע להסכמות והוחלט כי טיוטת ההסכם הקיבוצי תוגש לשולחנו של ראש העיר רחמים מלול שיברך על המוגמר. גורם המעורה בפרטים " לאחר פגישות רבות ומאמץ אדיר הצלחנו להגיע להבנות. ההסכם יונח על שולחנו של ראש העיר בשבוע הבא ואם לא יהיו שיבושים של הרגע האחרון ייחתם סוף סוף ההסכם המיוחל והמתגבש".

גולן ביטון יו"ר וועד הפעולה ״ אנחנו רגע לפני חתימה על הסכם קיבוצי היסטרי ברשת חוויות שיהווה תקדים ברמה הארצית ולכן החגיגה תהיה כפולה הן לעובדים הן לתושבי העיר והן להנהלה ברגע שכולם יהיו מרוצים וינתן ביטחון סוציאלי לצד שכר הוגן ומכבד לעובדים כולנו נצא נסקרים ״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *