פרסום ראשון: דודו שמריז חתם במכבי רחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: הקבוצה של רועי חגאי ,שמכוונת להעפיל לליגת ווינר,החתימה את הגראד של מכבי קרית גת אשתקד שיחבור למאמנו במטרה לשחזר את היכולת מהעונה שעברה שהסתיימה במשחק הגמר מול הפועל באר שבע שהעפילה בסופו של דבר לליגה הבכירה.

מכבי רחובות  רשמה בסוף השבוע חיזוק מרשים במיוחד לסגל . ל'רחובות ניוז' נודע לראשונה כי הגארד דודו שמריז חתם בקבוצה והוא יצטרף לסגל של רועי חגאי.                                     שמריז,(27, 1.94) גדל באשקלון, ואת קריירת הבוגרים פתח בעירוני ר"ג. הוא שיחק בעבר בנבחרת הנוער והקדטים. בעונתו הראשונה בליגת העל הייתה 2012/13, כשאשקלון ירדה ליגה תחת הדרכתו של אריאל בית הלחמי. הוא שיחק אז 16.8 דקות בממוצע, בהן קלע 4.7 נקודות. לאחר מכן הצטרף בסוף 2015 להפועל חולון ולאחר מכן עבר להפועל באר שבע בה עבר פציעה קשה שקרע את הרצועה הצולבת ולאחר שהחלים מאותה פציעה ממושכת הוא היה ביעד הבא שלו-מכבי קרית גת.

שמריז מצטרף בגזרת הישראלים לגור פורת הוותיק שימשיך עונה נוספת במועדון שלא מסתיר לרגע את כוונותיו לעלות בתום עונת המשחקים הבאה לליגת העל ואי לכך במהלך הפגרה היו"ר רון וורוטיצקי יחד עם המאמן החדש רועי חגאי עובדים ימים כלילות על מנת לבנות סגל איכותי שיוכל להתמודד בצמרת הגבוהה של הליגה הלאומית,בדומה לעונה האחרונה שברוב שלבי העונה הקבוצה מעיר המדע והתרבות הוליכה את הליגה והסתכלה בלבן של העיניים כנגד קבוצות עדיפות על פנייה על הנייר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *