פרסום ראשון: דרמה במרמורק: אורי קרגולה במקומו של איציק עובדיה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
זה שהולך,איציק עובדיה וזה שבא אורי קרגולה

דרמה גדולה במועדון האדומים לאחר שהמאמן שמונה ביום חמישי האחרון נאלץ לעזוב את הקבוצה בשל מקום עבודתו בחברה העירונית, בה עשוי להתמנות למנכ"ל במקומה של יוספה חליבה שהודיעה על עזיבתה באופן מפתיע. יש כאלה טוענים כי הסיבה האמתית לכך נבעה בשל ניגוד עניינים ,היות ועובדיה משמש כמנהל אגף הספורט בעיריית רחובות. מי שאמור להחליפו בתפקיד הוא מאמנה המתפטר של מכבי יבנה.

סערה גדולה בהפועל מרמורק כאשר מאמן הקבוצה איציק עובדיה הודיע במפתיע לראשי המועדון שהוא נאלץ לעזוב את הקבוצה.   עובדיה, שרק מונה ביום חמישי האחרון כמאמנה החדש של מרמורק ואף הספיק לנהל את המשחק בסוף השבוע מול נצרת עילת שהסתיים בהפסד 2:1, זכה ללא מעט הרמת גבות מצד אנשי הספורט בעיר שלא אהבו בלשון המעטה את העובדה כי מי שמשמש כמנהל אגף הספורט בעיריית רחובות בחר באחת הקבוצות בעיר ,דבר שמוביל למצב של ניגוד עניינים ויש כאלה הרואים שיש פסול מבחינה מינהלית או מוסרית,אשר עלול להשפיע על החלטותיו להוות שיקול זר. התוצאה הייתה יכולה להגיע עד התערבות של יועצת המשפטית של העירייה ,אשר תכריע בדבר. אולם ההחלטה לזעזע את המערכת וזאת לאור התפטרותה של המנכ"לית יוספה חליבה מתפקידה אתמול ועל פי הלחשושים שרצים ב-24 שעות האחרונות,מלמדות כי עובדיה הוא זה שעשוי למלא את תפקידה של חליבה. מה שמשתמע מכך כי עבור עובדיה נסגרה אופציה האימון ולא משנה באיזה מועדון און קבוצה הוא יחשוק וזאת לנוכח העובדה כי התפקיד החדש ימנע ממנו לעסוק בעוד עבודה מלבד היותו כמנכ"ל.

כזכור, בשבוע שער היה זה עובדיה שהחליף את אלדד שביט בתפקיד ,לאחר שקיבל אור ירוק מאלונה ברקת להשתחרר כמאמן קבוצת הנוער של הקבוצה מבירת הנגב. והן מצד ראש העיר. הפנייה מצד האדומים הגיעה לאחר שהסיכום עם מאמן מכבי יבנה, אורי קרגולה לא צלח ,מאחר והמהלך לא קיבל אור ירוק מצד יבנה. התפנית המרעישה הגיעה אתמול כאשר קרגולה הודיע על התפטרותו של הקבוצה מליגה א'. אי לכך לאור ההתרחשויות והעובדה ששוק המאמנים לא רווי במאמנים זמינים ,בהנהלת מרמורק הגיבו מהר מאור לסיטואציה שנוצרה והגיעו לסיכום עם קרגולה שהופך להיות המאמן השלישי של הקבוצה.

איציק עובדיה: ״כרחובותי גאה וכאיש כדורגל שהתחיל את הדרך המקצועית במרמורק, רציתי מאוד לסייע לפועל מרמורק במשימה להשאר בליגה . לצערי הדבר אינו מתאפשר מבחינה משפטית ואני מאחל להנהלה ולקבוצה הצלחה במשימה ״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *