פרסום ראשון: השרה עידית סילמן הותקפה ונחבלה במרכז מסחרי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: השרה עידית סילמן טוענת שהותקפה ונחבלה במרכז מסחרי ברחובות. התוקפת נעצרה.

צילום: רחובות ניוז

 

לפני זמן קצר התנפלה לכאורה אזרחית על השרה עידית סילמן במרכז המסחרי ליגד, שברחוב ירושלים ברחובות. סילמן ניסתה להתמחק אולם החשודה המשיכה לצעוק לעברה: " כל עם ישראל רואה אותך עכשיו, את רוצחת! בושה" ותוך כדי המשיכה לדחוף אותה ולגדף.

השרה עידית סילמן לאחר שהותקפה- צילום רחובות ניוז
השרה עידית סילמן לאחר שהותקפה- צילום רחובות ניוז

סילמן סיפרה לשוטרים שהגיעה למרכז לרכוש אוכל למשפחות שכולות אותן היא מנחמת בימים אלה. "נמאס לי מכל הדברים האלה" אמרה סילמן לשוטרים והוסיפה שהאישה רדפה אחריה בכל המרכז המסחרי, בשלב מסוים תקפה אותה פיזית עד כדי שכמעט מעדה. עוברי אורח שהבחינו במתרחש רצו להרחיק את החשודה מהשרה. במקביל שוטרי תחנת רחובות הוזעקו, איתרו את החשודה ועיכבו אותה לחקירה בתחנת המשטרה. צוות מודיעין וחקירות הוקפצו למקום האירוע לגבות עדות  בהמשך יוחלט אם לשחררה לביתה או לשלוח אותה למעצר.

עידית סילמן עם שוטר תחנת רחובות
עידית סילמן עם שוטר תחנת רחובות

"האישה התחרפנה לגמרי, לאן הגענו? עידית היא בן אדם לפני שהיא פוליטיקאית! אנשים איבדו את זה לגמרי! אחרי שהיא תקפה היא ניסתה לברוח ולהיכנס לרכבים שעברו. פשוט בושה של אישה!!!".

 

דוברות המשטרה: "שוטרי מחוז מרכז עיכבו כעת לחקירה ברחובות, תושבת העיר בחשד לתקיפת שרה מכהנת ברחוב. הרקע והנסיבות בבדיקה. שוטרי תחנת המשטרה ברחובות פתחו בחקירה לפני זמן קצר, עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפה של שרה מכהנת ברחוב בעיר, כאשר עם הגעתם למקום עכבו את החשודה- תושבת העיר בשנות החמישים לחייה. הרקע והנסיבות בבדיקה".

 

 

תגובות

2 תגובות

  1. עידית סילמן מתלוננת סדרתית. שקרנית מגזימה לא ידעתי שאנחנו מדינת משטרה אחר 24 שני משפט. היא שיקרה עבר כמה שתקפו אותה תסגרימאת המשרד שלך את לא עושה כלום הוא עולה למשלם המיסים 💯 מליון ש"ח לשנה לא צריך אותך לוזרית

  2. אוי לה לאותה גברת בזויה שמתנהגת בברבריות שפילה ומכוערת לאחת השרות ה אלופות ביותר ששמה רבים בכיס הקטן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *