פרסום ראשון לקראת האיחוד: נציגי מכבי שעריים והפועל מרמורק בלשכת ראש העיר

מני סויסה ותמיר חופי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון לקראת היסטוריה ברחובות: נציגי קבוצות מכבי שעריים והפועל מרמורק נפגשו לראשונה בלשכת ראש העיר מתן דיל והגישו את המתווה לאיחוד הקבוצות

בתמונה הראשית: חופי תמיר – מרמורק ומני סויסה– שעריים

הקבוצות הרחובותיות היריבות זה למעלה מחמישים שנה, מכבי שעריים והפועל מרמורק, צפויים לחתום על איחוד מיד לאחר חג הפסח, הנציגים נפגשו לפני זמן קצר עם ראש העיר מתן דיל בלשכתו ויצאו מרוצים. במסגרת המאמצים נעשו ניסיות רבים במשך שנים לאיחוד הקבוצות, לפני מספר חודשים נרתם לסייע למהלך, מנהל אגף הפיקוח והשיטור בעיריית רחובות, ליאור שוקרי, שישב עם הצדדים ומסתמן כי הצליח להוביל לאיחוד המיוחל. לפני זמן קצר הסתיימה הפגישה הראשונה בלשכת ראש העיר, במהלכה מסרו לראש העיר את המתווה שנרקם לאיחוד הקבוצות, דיל ביקש ללמוד היטב את המתווה והבטיח מיד לאחר חג הפסח להשיב ולהמשיך  בגיבוש איחוד הקבוצות ההיסטורי והמתבקש.

יש לציין כי תקציב העירייה לאיחוד ולעמותות הכדורגל יחולק לפי הסדר הבא: קבוצה עירונית מאוחדת בליגה א' – 2 מיליון שקלים תקציב שנתי. קבוצה עירונית מאוחדת בליגה לאומית – 3 מיליון שקלים תקציב שנתי. קבוצה עירונית מאוחדת בליגת על – 5 מיליון שקלים תקציב שנתי. בגין עליית ליגה יוענק בונוס, חד פעמי, בנוסף לתקציב, בגובה 400,000 שקלים.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *