פרסום ראשון: מקרה של אלימות מצד מורה ברחובות.

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

המטפחת שהובילה מורה לנהוג באלימות: הורים טוענים שמורה למוסיקה מטעם רשת חוויות בעיר הפעילה אלימות כנגד ילדים בגן .פרשה המחוללת בשעות האחרונות סערה ציבורית גדולה ברחובות חוויות בתגובה:,"לאור נסיבות המקרה והצורך להעמיק בבדיקה, העובדת הושעתה מידית מעבודתה".

אתמול(שני) התרחש בגן "ערמונים" בשכונת רחובות הצעירה אירוע שבו מורה איבדה את העשתונות והפעילה אלימות קשה כלפי 2 ילדים בגן.
לטענת ההורים המקרה אירע בשעות הצהריים בסביבות השעה 12:00, כאשר המורה למוסיקה המועסקת על ידי רשת חוויות בעיר הגיעה לגן על מנת להעביר שיעור ריתמיקה לגיל הרך במסגרת העשרה במוסיקה ותנועה . אלא שבאמצע השיעור אחד הילדים חמד לצון וזרק כרית לעברה .כתוצאה מכך הוא הפיל את המטפחת שעל ראשה. אותו ילד שעשה את המעשה נס לשירותיים והתחבא. בינתיים המורה התעשתה קלות וסידרה את המטפחת ואצה לעבר השירותיים ובלי לברר את זהות הזורק ,היא אחזה באחד הילדים שנתקלה בדרך בצוואר והחלה לחנוק אותו בחוזקה. אותו ילד התחנן בפניה כי תשחררו היות והוא לא קשור למעשה ,תוך שהוא מצביע על דלת השירותים הסמוכה. המורה פרצה לתא השירותים שלפה את הילד הזורק והטיחה את ראשו בדלת כ-5 פעמים . הגננת שראתה את המתרחש הצליחה להרחיקה מהילדים והוציאה אותה באותו הרגע מהגן ולמקום הוזעקו מפקחים ונכון לכתיבת שורות אלו היא הורחקה מכל הגנים בשכונה
פרטי האירוע החלו להתפשט כמו אש בשדה קוצים בקרב השכונה החדשה והורים רבים החלו להגיע בשערי הגן המדובר תוך שהם מזועזעים מהפרטים שנחשפו וראו את העניין בחומרה רבה.
הוריו של אחד הילדים הגישו תלונה במשטרה כנגד אותה מורה.והוסיפו בזעם: "מדוע לרשת חוויות לכך 24 שעות עד שהם יצרו איתנו קשר? שכל מה שאנו מבקשים לדעת זה שאותה מורה לא תגיע גם היום לגן".

תגובת רשת חוויות :"להלן תגובת רשת חוויות :
"אתמול התקבלה ההודעה על חשד להתנהגות לא ראויה של ריתמוסיקאית כלפי קטין באחד מהגנים.
עם קבלת ההודעה התחלנו מידית בהליך בדיקה שכללה שיחה עם אגף החינוך בעירייה כמו גם זימון העובדת לשיחת בירור .
העובדת מכחישה מכל וכל כי ננקטה אלימות פיזית כלפי הילד. אולם, לאור נסיבות המקרה והצורך להעמיק בבדיקה, העובדת הושעתה מידית מעבודתה".
כמו כן התקיימה שיחה עם האם של הילד כדי להציג בפניה את הצעדים שננקטו עד כה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *