פרסום ראשון: נעצר תושב רחובות בחשד שאנס קטינה

חדשות רחובות - אילוסטרציה : ילדה במצוקה - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: נעצר תושב רחובות בחשד שאנס קטינה  בת 8 בלבד. 

 

שוטרי תחנת משטרת רחובות עצרו לפנות בוקר (ראשון), תושב רחובות זאב לוי בחשד שלפני תשע שנים אנס קטינה כבת 8. מעצרו בוצע לאחר שבשבוע שעבר התייצבה הקטינה בתחנת המשטרה וסיפרה כי החשוד, תושב שכונת כפר גבירול ברחובות בשנות החמישים לחייו אנס אותה על פי החשד בהיותה תלמידה בחטיבת ביניים ברחובות במשטרה סיכמו: " לוי, המשמש כמדריך ספורט לנוער בעיר רחובות וככל שיש קורבנות נוספים שנפגעו, יש להגיש תלונה במשטרה".

 

 

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר

סנגורו עו"ד ירון פורר אמר בבית משפט: עם כל הכבוד מדובר במקרה של מתלוננת אחת קטינה שהיום היא בוגרת. אומר החשוד אני לא זוכר לא יודע במי מדובר. לא מציגים לו תמונה, לא עושים עימות הוא לא יודע מי זו. מדוע באתם אליו לפנות בוקר. יכולתם לבוא אליו בצורה מסודרת, יש ילדה שנכנסה לטראומה מהלילה".

השופט טל ענר צילום רחובות ניוז

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

המשטרה ביקשה מהשופט טל ענר להאריך את מעצרו בשמונה ימים, בסיומו של הדיון הורה השופט ענר להאריך את מעצרו עד יום חמישי. "עיינתי בחומר החקירה וסימנתי מתוכו את המסמכים המבססים חשד סביר, כי החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. אמנם בשלב זה מבוסס החשד בעיקר על התלונה אך די בכך לצורך השלב הדיוני הנוכחי ואציין כי מדובר בתלונה מפורטת ביותר הכוללת פרטים רבים שניתנים לבדיקה או הפרכה. אין צורך לומר שהעבירה המיוחסת מקימה עילת מעצר של מסוכנות, הגם שמדובר באירוע ישן. בנוסף ישנו חשש מובהק לשיבוש החקירה".

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *