פרסום ראשון: עיריית רחובות פתחה את המקלטים הציבוריים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: ראש העיר רחובות רחמים מלול ומנכ"ל העירייה מאיר דהן הורו על פתיחת 42 מקלטים ציבוריים, בעקבות ההסלמה בדרום לאחר חיסולם של שלושה בכירים בארגון הטרור של הג'יהד האיסלמי.

 

מנכ"ל עיריית רחובות מאיר דהן קיים הבוקר (שלישי) הערכת מעצב בעקבות ההסלמה בדרום ומחשש לירי טילים לאזורנו. בערכת המצב הודיע דהן כי ראש העיר רחמים מלול הנחו את סיירי המוקד העירוני לפתוח את המקלטים הציבוריים, בדיקת תקינותם, נקיונם וכשירותם למקרה של אמת. מדובר על  42 מקלטים ציבוריים בעיר הנמצאים במקומות שיש בהם פערי מיגון בין האוכלוסיה, וכן מרחק הגעה של דקה וחצי מרגע הפעלת ההזעקה במקרה של ירי טילים לאזורנו. באשר לפתיחת המקלטים במוסדות החינוך תתקבל החלטה בהמשך בהתאם להערכת מצב נוספת.

רחמים מלול, מאיר דהן ואליצור זרחי בתרגיל עם פיקוד שנערך השנה

יש לציין כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף, רחובות אינה בטווח 40 ק״מ, ולכן הפעילות נמשכת כרגיל. כל הגורמים העירוניים נמצאים בכוננות מלאה. כאמור קציני הביטחון של אגף הביטחון והבטיחות סיירו הבוקר בכל מוסדות החינוך בעיר כדי לרענן את ההנחיות ולוודא כי צוותי החינוך והילדים מכירים את הדרך אל המרחב המוגן. ניידות אגף הביטחון והבטיחות והשיטור העירוני מסיירות ברחבי העיר בכוננות גבוהה ובכוחות מתוגברים.

 

מקלט ציבורי עיריית רחובות

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

בעיריית רחובות פונים לציבור ומבקשים: "תושבות ותושבים יקרים, בשל המתיחות הביטחונית אנו ממליצים להפסיק את הפעילות במדורות בשטח, ולשהות בקרבת מרחב מוגן".

תזכורת הנחיות פיקוד העורף במקרה של אזעקה:
👈🏻בתוך 90 שניות מרגע הישמע האזעקה יש להיכנס לממ"ד או למקלט. ולשהות בו עשר דקות, מרגע הישמע האזעקה.
👈🏻 אין לכם ממ״ד או מקלט משותף/ציבורי? היכנסו לחדר פנימי
👈🏻 נמצאים בשטח פתוח? מתרחקים ככל האפשר מהרכב, שוכבים על הרצפה ומכסים את הראש עם הידיים.
👈🏻 נמצאים בתוך אזור מיושב? נכנסים לחדר מדרגות פנימי
👈🏻 שימו לב: מומלץ להשתמש באפליקציית פיקוד העורף, אשר מתריעה בזמן אמת בהתאם למיקומכם

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

תגובות