פרסום ראשון: ראש העיר רחמים מלול צפוי לאשר בועדת הכספים פארק אקסטרים בעלות של ששה מיליון שקלים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
רחמים מלול וזוהר בלום

פרסום ראשון: העירייה תקים פארק אקסטרים בעלות של שישה מיליון שקלים שיכלול מתקני כושר, מתקני משחק וריהוט רחוב.

ועדת הכספים בראשות רחמים מלול תתכנס מחר (שני) בשעה 18:00 בלשכת מלול והיא צפויה לאשר עשרות מיליוני שקלים לפיתוח  העיר. ההצבעות שיידונו על הפרק עוסקות בתקציבי ענק לפרויקטים רבים בעיר. אחד מהם הוא תוספת של תקציב בלתי רגיל בסך 21,521,000 מיליון שקלים לבקשת אגף גנים ועיצוב הסביבה שיוקצו עבור פרויקטים של גינון ברחבי העיר לשנת 2018 וכן לטובת הקמת פארק אקסטרים ראשון בעיר בעלות של שישה מיליון שקלים.

 

ראש מנהלת התחדשות עירונית אור גולדפרב והממונה עליה נאוה רידי קבלו לטובת הקמת המנהלת חצי מיליון שקלים כאשר מחצית, 250 אלף ממשרד השיכון ו- 250 אלף מקנות העירייה. הועדה שתתכנס מחר (שני) תצביע על תוספת השלמת ציוד בסכום 150 אלף שקלים.

בכביש העוקף המזרחי מנחם בגין תאשר הועדה עשרות אלפי שקלים לצורך  הקמת שבילי אופניים גם כן על חשבון קרנות הפיתוח.

הועדה תדון ותאשר את בקשתה של מנכלית החברה העירונית יוספה חליבה, בתוכן הבקשה- מאתיים אלף שקלים לתחזוקת מוזיאון מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל שנחנך אשתקד, עוד יאשרו חברי הועדה למוזיאון מיליון שקלים נוספים לטובת סיום תוכנית העבודה שתכלול תפאורה ועיצוב, בשלמת וטרינות, הצבת שולחן אינטראקטיבי נוסף, שלוש עמדות מוסיקה ועוד. גם הקונסרבטריון העירוני צפוי לקבל מאה אלף שקלים עבור רכישת כלי נגינה על חשבון קרנות הפיתוח של העירייה וכן היכל התרבות שהוקם אך לפני ארבע שנים בלבד לו תאשר הועדה 680 אלף שקלים לצורך תיקונים, מצלמות, עבודות חשמל ועוד גם הם על חשבון קרנות הפיתוח של העירייה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *