צעירי רחובות יש לכם בית משודרג חדש

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפלטפורמה: עיריית רחובות והחברה העירונית משיקות מחדש את מרכז הצעירים ומציגות תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח למען צעירי העיר.

בתום תהליך מקיף של מחקר ושיתוף הצעירים בעיר, הושלמה הכנת תוכנית העבודה האסטרטגית למען צעירי העיר

מרכז הצעירים "עתידים" עבר תהליך מיתוג מהותי מחדש והוא ייקרא מעת "הפלטפורמה"

כחלק מהתוכנית החדשה, העירייה פועלת להקמת קריית צעירים גדולה שתרכז את כל הפעילות הרלוונטית; הקמת חממה עסקית ליזמים צעירים; השקעה ממוקדת בגילאי 30+; יצירת נטוורקינג ועוד.

מחר (רביעי) בשעה 19:30 צפויה להתקיים ההשקה החגיגית של הפלטפורמה, במופע של אדיר מילר

ראש העיר, רחמים מלול: " על פי הנתונים שבידינו, אוכלוסיית הצעירים ברחובות התרחבה בשנים האחרונות והיא מונה כ-40,000 איש בין הגילאים 18-35. אנו נעשה הכול על מנת להעניק להם את הכלים להצלחה בכל תחום. למענם הכנו תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח, אשר מצדיקה את המוניטין שיצאו לעיר רחובות כעיר איכותית המקדמת צעירים בכל מישורי החיים."

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים, עו"ד מתן דיל: "הקשבנו לכם, למדנו בזכותכם והנה התוצאות. לאחר תהליך למידה יוצא דופן ושיח עם צעירי רחובות אנו גאים להציג לכם את הפלטפורמה. מרכז הצעירים של רחובות. את ההחלטות הכי חשובות בחייכם אתם תקבלו, אנחנו פשוט נהיה שם לצדכם ונסייע לכם לקבל את האופטימליות. מזל טוב."
מרכז הצעירים "עתידים" הוקם לפני כ-11 שנים במטרה להעניק מענה ממוקד לצעירי העיר בגילאי 18-35, בכל הקשור לעתידם המקצועי האישי. פעילות המרכז גדלה והתרחבה עם השנים.
בשנה החולפת התקיימו כ- 4000 ייעוצים אישיים במרכז וכ-90 פרויקטים למען צעירי העיר. בנוסף התקיימו 300 סדנאות בתחומים מגוונים , כגון: אנגלית, מחשבים, תאוריה לנהיגה, התנהגות כלכלית, ספרדית, כתיבת קו"ח, חיפוש עבודה, קבלת החלטות ועוד .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *