צפו בסרטון:תיעוד הרצח בחתונה בצומת ביל"ו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

כחודש לאחר החתונה בקריית עקרון בה נדקר למוות אביו של החתן, תיעוד ממצלמות האבטחה באולם השמחות.איתן ילאו נער בן 18 תושב רחובות הואשם ברצח משה קריסקי ז"ל – בגלל ויכוח על וודקה. התיעוד המלא .

בתאריך 16.3.17 נערכה חתונה בצומת ביל"ו אשר בקריית עקרון. בין המוזמנים שנכחו בחתונה היו אחיו של החתן, המנוח שהינו אביו של החתן- משה קריסקי ז"ל, והנאשם שהינו בן דודה של הכלה.

בסמוך לשעה 1:00 לפנות בוקר, עמד אחיו של החתן בסמוך לבר המשקאות באולם ומזג לחתן ולכלה מים. בשלב זה קרא הנאשם לאח ודרש ממנו: "תביא לפה 2 וודקה". לכך השיב האח כי אינו המלצר באולם אלא הוא אחיו של החתן. חרף זאת הנאשם חזר על דרישתו לקבל וודקה, ומשדרישתו לא נענתה, קרא לעברו "אתה מרגיש גבר, תצא החוצה". בשלב זה וכדי שלא לעורר מהומה באולם, נעתר אחיו של החתן לבקשת הנאשם, וסימן לו באמצעות ידו לצאת עמו אל מחוץ לאולם. השניים יצאו אל רחבת הכניסה, כשהנאשם מצויד בסכין. בין השניים התפתח דין ודברים מילולי שלווה בדחיפות הדדיות, תוך שהנאשם מאיים באומרו "אני אשחט את כולכם פה". למשמע האיומים, פנה האח לעזוב את המקום, אך הנאשם תפס בידו. בשלב זה הבחין האח כי הנאשם שלף מכיסו את הסכין, והכה את הנאשם בפניו, באמצעות כוס השתייה שאחז בידו.

למראה העימות בין השניים, הגיעו למקום המנוח ואורחים נוספים והפרידו בין השניים. בעוד מספר אורחים הרחיקו את האח מהנאשם, אחז המנוח בכתפיו של הנאשם. הנאשם כיוון את הסכין שאחז לעבר המנוח ודקר אותו חמש דקירות, בעוד המנוח ניסה להדוף את הנאשם לאחור, ללא הצלחה. משהבחין האח במתרחש, השתחרר מהאוחזים בו ורץ לעבר המנוח, וביחד ניסו לנטרל את הנאשם. בחלוף מספר שניות התמוטט המנוח בעוד האח המשיך להיאבק בנאשם בניסיון לנטרל אותו. תוך כדי המאבק הנאשם דקר את האח, עד אשר הצליח האח לחלץ את הסכין מידי הנאשם. במטרה לנטרלו דקר האח את הנאשם בכתף ובברך.
כתוצאה מהדקירות נפצע המנוח באורח אנוש, הוא הובל לבית החולים ולאחר מספר ימים מת מפצעיו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *