צפו: מה אמר שלומי עמר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

היום(ב') בשעות הצהריים חתם המאמן שלומי עמר במשרדי מועדון הכדורגל של מכבי שעריים. במקביל נמשכת מכירת המנויים כאשר גם מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר ששימש בעבר כמנהל ספורטיבי רכש אחד. הדובר אביחי לוי שעבר צינתור בסוף השבוע נמצא בהכרה מלאה והוא בשלבי התאוששות לשמחת כולם .
שלומי עמר המאמן החדש של מכבי שעריים הגיע היום למשרדי הקבוצה להתחיל לעבוד על בניית הסגל לעונה הקרובה .מייד בסיום הפגישה יצא המאמן ומול המצלמה הוא הבטיח לאוהדי שעריים כי בכוונתו לבנות קבוצה ראויה ,מחוייבת ומקצועית ."אני כאן בשביל לתת את כל כולי למועדון " אמר עמר והוסיף "יש כאן חבר'ה נפלאים וקהל חם ותומך ,ואני בתקווה שהם יתמכו בנו לאורך כל הזמן"
כעת עם החתמת המאמן ייתפנו בשעריים לבניית סגל השחקנים לקראת העונה הבאה.

שלומי עמר עם ה'אני מאמין" שלו מיד לאחר החתמתו
בשעריים עדיין קוראים לאוהדים להתאחד בין השורות במטרה להכניס עוד קצת מרשרשים לאגודה ע"י רכישת מנוי ומי שהפתיע בנושא היה מאמן הפועל חיפה,ניר קלינגר,שעזב אשתקד את המועדון לטובת מנהל ספורטיבי אצל יואב כץ. קלינגר ,שחש אהדה גדולה למקום עבודתו הקודם נמצא בקשר עם גורמים בהנהלת הקבוצה, גם שזו נלחמה על חייה בליגה הלאומית. וכאשר שמע המאמן החיפאי על המצוקה הכלכלית של המועדון, הוא שלח את ידו לכיס ותרם סכום של 1200 שקל לטובת העניין.
בנושא אחר,במכבי שעריים והן חובבי הספורט בעיר עקבו בדאגה אחר מצבו של דובר הקבוצה ,אביחי לוי בשעה שנלחם על חייו. במוצרי שבת האחרונה הוא היה מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ לב בעקבות צינתור שעבר.
לוי(40),הזקוק בדחיפות להשתלת כליה נזקק לשירותי דיאליזה כמעט כל חייו ומאז גיל 8 ובמשך 32 שנה הוא עושה דיאליזה שלוש פעמים בשבוע .עבר בחייו כ-200 ניתוחים שתי השתלות ואפילו אירוע מוחי .למרות הקושי המתמשך הוא מצליח לנהל עסק משפחתי (ספא) ולשמש כדובר הקבוצה

אביחי לוי.החלמה מהירה ורפואה שלמה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *