צפו: עשרות מאוהדי מרמורק באימון הפתיחה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

טירוף פתיחת עונה ב"איצטוני" לא מעט אוהדים אדומים עזבו את המזגן בשיא השרב כדי לחזות באימון הבכורה הרשמי כמיטב המסורת, עודדו את אייל גולן ושינו זוארץ ואת השחקנים כשליחס מיוחד זכו שחקני הקבוצה.

הפועל מרמורק פתחה הערב (א') את אימוניה באופן רשמי לקראת עונת המשחקים 2017/18 ,אלא שהפעם היא תעשה זאת בליגה הלאומית לאחר שאשתקד העפילה מהמקום הראשון בליגה א' מחוז דרום , עשרות מאוהדי מרמורק האמיצים חגגו את אימון פתיחת העונה הרשמי במתחם האימונים ב"איצטוני" היות ואת משחקי הקבוצה היא תערוך ברמלה ,באצטדיון המקומי המשמש במקביל גם את בית"ר ת"א/רמלה יריבתה לליגה.
רבע שעה לפני שעת השין עלה אחד משני הספונסריים , אייל גולן ומנכ"ל הקבוצה אילן סגל יחד עם הצוות המקצועי החדש המאמן ,ניסן יחזקאל ועוזרו, דוד רביבו .לחדר ההלבשה ששופץ לאחרונה בעשרות אלפי שקלים. וזאת כדי לברך את סגל השחקנים לקראת העונה החדשה ובמקביל להבהיר להם מה "אני מאמין ' מצד ראשי הקבוצה שינו זוארץ וגולן שהכניסה במהלך הפגרה את היד לכיס כדי לחזק את שורות הקבוצה המתבססת על הסגל של שנה שעברה


הקהל הרב שהגיע למקום חיכה לשחקנים, וברגע שאלו עלו לכר הדשא קיבלו אותם האוהדים בקריאות שמחה ועידוד חרף החום הכבד ששרר בחוץ.וככל שנקפו הדקות עוד ועוד אוהדים נכנסו בשערי המגרש ברחובות והצטרפו לשאר חבריהם בטריבונה

אילן סגל.אנחנו מכוונים גבוה לאור העובדה שמאחורינו עומדים ספונסרים אייל גולן ושינו זוארץ ומאמן בין הטובים בארץ.

המנכ"ל עבורו מדובר במזל טוב כפול כי מלבד פתיחת העונה חוגג סגל היום יום הולדת בפן האישי וכיאה לחתן השמחה הוא לא חסך במילים." אני מאוד מתרגש מפתיחת העונה ובאותה נשימה אני מקווה שנעשה דברים טובים בליגה. . כמובן,שהמטרה העיקרית שלנו העונה זה לתקוע יתד בליגה ובהמשך העונה לנסות ולהשתלב בפלייאוף העליון ,כאשר ננסה ללכת על כל התארים". ומוסיף "אין ספק שליגה לאומית זו חוויה אחרת ממה שאנו רגילים וזה כייף אמיתי.
אז מה יספק אותך?
"פלייאוף עליון .וכמובן שהקהל שלנו יהנה בעתיד מתצוגות הקבוצה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *