קבוצת צעירי קריית משה רחובות המשחקת בליגת E.I.F.L פתחה את העונה בניצחון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

קבוצת צעירי קריית משה משחקת בליגת E.I.F.L  (ליגת קט-רגל ארצית)אשר הוקמה בשנת 2011 על ידי יוני בלאי הפועלת על טהרת ההתנדבות. בלאי: "אני רוצה להגיד תודה ענקית לעיריית רחובות, למוקד הקליטה בקריית משה וכמובן לחברה העירונית ולכל השותפים שתומכים ועוזרים על המשך פעילותה של הקבוצה" 

קבוצת צעירי קריית משה משחקת בליגת E.I.F.L (ליגת קט-רגל ארצית) שהוקמה בשנת 2000 כאשר משתתפים בה כיום 32 קבוצות בליגה ולמעלה מ-300 שחקנים מרחבי הארץ חיפה בצפון ועד אשקלון בדרום  להכשיר בני נוער לערכי מוסר ולסובלנות" תוך עיסוק בפעילות ספורטיבית.. מייסד הקבוצה, היו"ר והמאמן  הוא יוני בלאי שלקח את המושכות בהתנדבות מלאה ועושה את תפקידו ימים כלילות מאז שנת 2011.  בלאי החל את דרכו בליגה כשחקן הקבוצה עוד בשנת 2005.  "אני רוצה להגיד תודה ענקית לעיריית רחובות, למוקד הקליטה בקריית משה וכמובן לחברה העירונית ולכל השותפים שתומכים ועוזרים על המשך פעילותה של הקבוצה. חשוב להדגיש שהכל נעשה בהתנדבות מלאה. בשם תושבי קריית משה ,אני רוצה להודות למ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום על העזרה והתמיכה בחידוש המגרש,הצללה וברזיות מים".

יוני בלאי יחד עם זהר בלום במגרש הקט רגל המחודש בקריית משה

כאמור,  הליגה הפועלת על טהרת ההתנדבות..כל פעילי הליגה החל מחברי ההנהלה ועד שחקני הליגה הנם מתנדבים ללא תמורה חומרית כלשהי. כמו כן, הליגה איננה נתמכת ע"י גופים ממשלתיים או ציבוריים ומתקיימת על בסיס הוצאות אישיות בלבד נפתחה בשבוע שעבר על הצד הטוב ביותר עבור חניכיו של בלאי שגברו בצורה משכנעת 2:4 על "יהלום שחור חיפה". בלאי: "בהזדמנות זו אנו רוצים לאחל בהצלחה לכל הקבוצות ושנה טובה לכולם ותודה למשפחת א.י.פ.ל על ההזדמנות שניתנה לנו לשחק בליגה הזו. ומילה אחרונה להנהלת הליגה שעושה ימים כלילות למען הצלחת הליגה מזה כ-19 שנה".

הליגה שמה לעצמה כמה עקרונות חינוכיים ניכור האלימות בקרב בני הנוער,הרחקת בני נוער מאלכוהול וסמים.,שיפור הישגיהם הלימודיים. מחנכת לערכים תחרותיים בתחום הספורט, מתוך הבנה של תחרותיות , לקיחת יוזמה , מנהיגות, קירוב לבבות, ואהבת הארץ.והכי חשוב ,מגבירה את הדימוי העצמי. ובין היתר מנציחה את זכר הנופלים בסודן בדרכם לארץ ישראל ע"י משחקי גביע הליגה המתקיימים במהלך העונה והגמר מתקיים ביום הזיכרון לעולי אתיופיה ( ביום ירושלים לפי התאריך העברי).

קבוצת צעירי קריית משה מאמנת קבוצת ילדים ונוער , האימונים כוללים גם משימות חברתיות ועידוד ,עזרה וסיוע למשפחות בקהילה.

אימון פעם בשבוע ביום שלישי ומשחק ביום שבת(הקבוצה הבוגרת) שעות האימון- 20:00-22:00 הקבוצה הבוגרת

ילדים בגילאי 7-18 מתאמנים פעמיים בשבוע יום שני ורביעי מאמן ראשי יוני בלאי

מאמנים נוספים- שחקני קבוצת הבוגרים צעירי קריית משה

האימונים והמשחקים מתקיימים בשכונת קריית משה במגרש מאחורי המתנ"ס

שחקני צעירי קריית משה

ההשתתפות בליגת E.I.F.L כרוכה בהרבה הוצאות כספיות שכוללות  בן היתר קניית ציוד ספורט (ביגוד, נעליים, עזרי אימון וכו'), קניית ערכות עזרה ראשונה, נסיעות למשחקי חוץ, ביטוח לחברי הקבוצה ועוד.  בכדי לעמוד בהוצאות אילו כל קבוצה גובה משחקניה דמי השתתפות בליגה.למרות כל הקשיים שצוינו לעיל הצליחו בקריית משה  להמשיך את פעילות הליגה והקבוצות

חשוב לציין שהרבה קבוצות נפלו תחת נטל ההוצאות באמצע עונת המשחקים כיוון שחלק משחקני הקבוצות הם חיילים בשירות חובה, חלקם עומדים לפני גיוס, סטודנטים וכו'. אי לכך,בקבוצה פונים לספונסרים המעוניינים לעזור ולתמוך בקבוצה בשנת המשחקים הקרובה

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *