קולות הנהגים באופן גורף: "אגד רחובות תומכים במתן דיל לראשות העיר"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

קולות הנהגים: "ועד עובדי אגד סניף רחובות בתמיכה גורפת במתן דיל".

"בימים האחרונים מתגברים ביתר שאת הקולות הקוראים לתמיכה במועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, והפעם אלו נהגי האוטובוסים של אגד, בהובלתו של מזכיר ועד אזור דרום, לירן מזרחי, אשר יגיעו נחושים לקלפי, לאחר שבשנים האחרונות הם משוועים למענה עבור בעיותיהם וצרכיהם ובוטחים במועמד מתן דיל שיידע לטפל כראוי בכל התחומים הרלוונטים".

נהגי אגד וחברי הועד ששובתים
נהגי אגד רחובות וועד העובדים

"בפגישה שהתקיימה עם מתן דיל, פרש מזרחי את התחומים שדורשים מענה כבר מספר שנים, אך לא הצליחו להגיע לכדי ביצוע בתקופת העירייה הנוכחית. מדובר בנושאים כמו שירותים, תחנות קצה, הרחבות כבישים, כבישים משובשים ועוד, אשר חלקם מהווים מפגע בטיחותי של ממש, המסכנים הן את הנהגים והן את ציבור הנוסעים, וחרף עובדה זאת הנושאים עדיין לא טופלו".

מזרחי: "מתן דיל הוא האיש שלנו ברחובות, ואנו סומכים עליו שידע לתת מענה לציבור נהגי האוטובוסים של אגד, ובאמצעות תכניותיו המקצועיות והמסודרות ידע להביא על פתרונן בעיות שנמצאות בפתחה של עיריית רחובות כבר מספר שנים, לצערי ללא מענה. אני תומך במתן ומאמין בו כאדם וכמנהיג וקורא לציבור לצאת ולהצביע לו כדי שנוכל ליהנות מהשינוי. נהגי אגד רחובות בהנהגתי תומכים במתן דיל לראשות העיר."

דיל: "אני מודה לציבור נהגי אגד על תמיכתם וער לבעיות אשר הטיפול בהם הוזנח במהלך השנים. בכל שנות פעילותי הציבורית הייתי קשוב וזמין להם, כמו לשאר תושבי העיר, ומתחייב לטפל בנושאים שהועלו בפגישה, ודאי אלה המהווים סכנה לשלום הציבור".

תוכן ממומן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *