קייטנת פסח של חוויות לכולם בעלות סמלית של 26 שקל ליום

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

קייטנת פסח של חוויות לכולם בעלות סמלית של 26 שקל ליום

מה מחכה לכם בחופשת הפסח? רשת חוויות מודיעה על פתיחת ההרשמה לקייטנות לכלל ילדי העיר, לרבות ילדי החינוך המיוחד וגני מילת
ההרשמה בין 17.3 עד 31.3 באתר רשת חוויות

קייטנות פסח בגני הילדים של רשת חוויות יוצאות לדרך: הקייטנות יימשכו 5 ימים, בין 14.4 – 18.4 עבור כלל ילדי העיר, במחיר 26 שקל ליום כולל ארוחת בוקר בריאותית. ילדי הצהרונים של חוויות אינם נדרשים בהרשמה. ברשת מציינים כי הקייטנות מתקיימות גם השנה במסגרת תוכנית "ניצנים", בשיתוף משרד החינוך.

"לקראת קייטנות הפסח הצוותים המקצועיים, שעוברים הכשרות כל השנה, הכינו תוכנית פדגוגית מעשירה ברוח מסורת חג הפסח והאביב", *מציין גולן ביטון, מנכ"ל הרשת*, "מעבר לתכנים האיכותיים, הוקצו חומרים מגוונים ליצירה והילדים ייהנו מחוגי העשרה בבוקר ובצהרים. אני קורא להורים להקדים ולהירשם, על מנת להבטיח את המקום, ומאחל שעם ישראל יתאחד סביב חג החירות ושנזכה לראות את כולם חוזרים הביתה בשלום".

בין היתר, ייהנו הילדים מסדנאות יצירה, שולחנות פעילים, פעילויות בחצר, למידה, פעילות תנועתית ועוד. שלי מרין, מנהלת מנהלת אגף הצהרונים, מציינת כי: "במסגרת ההערכות לקייטנות, שמנו דגש על סדר יום מעשיר והכשרת הצוותים להעברת התכנים, תוך יצירת סביבה נעימה ומכילה לילדים. אנו מזמינות גם את ילדי העיר שאינם רשומים לצהרונים, להצטרף לקייטנות ובכך נאפשר לילדים לשמור על סדר היום במסגרת חינוכית איכותית, ולהורים על שיגרת חיים בתקופה לא קלה זו".

הנחיות הרישום של רשת חוויות
ילדי הצהרונים רשומים אוטומטית לקייטנות פסח – אין לבצע הרשמה עבור ילדים הרשומים לכל השנה לצהרונים | ההרשמה פתוחה לכלל ילדי העיר, גם אלו שאינם רשומים לצהרונים, לרבות חינוך מיוחד וגני מילת, שעות פעילות 7:30 עד 13:00 במחיר של 26 שקל ליום בלבד כולל ארוחת בוקר בריאותית | עבור ילדים הרשומים כל השנה לצהרון שעות הפעילות הן 07:30-16:00.

ההרשמה בין התאריכים 17.3 עד 31.3 בחצות באתר חוויות>> https://www.havayot.org.il/kpesach2024/

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *