קריית עקרון עולים ליגה בצעד וחצי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

במחלקת הספורט של קריית עקרון נערכים לעליית ליגה היסטורית והכנות לליגה החדשה- ליגה א'.פיני עייש , מנהל מח' הספורט : "לפני כ 5 שנים פנה אלי ראש המועצה  חובב צברי והציב בפני אתגר, להקים קבוצת בוגרים בכדורסל . אבל בתנאי שהקבוצה תתבסס על שחקני בית צעירים ומקומיים "

כשהם ממוקמים בראש טבלת ליגה ב'-מרכז של איגוד הכדורסל (14 ניצחונות ללא הפסדים), בפער גדול מהמקום השני, מתחילים להתכונן במחלקת הספורט של קריית עקרון לעליית ליגה היסטורית והכנות לליגה החדשה- ליגה א'.
בשנה שעברה, בצעד חריג בעולם הכדורסל, לקח המתנ"ס המקומי- "שבשבט", את השליטה במועדון הכדורסל והציב לעצמו יעדים לשנים הבאות. אשתקד, זה הסתכם באליפות ליגה ראשונה בתולדות המועדון והכפלת כמות הילדים במחלקת הנוער.
כחלק מהתכנון לשנה החדשה, הבינו במתנ"ס ובמועצה המקומית שכדאי להשקיע בקבוצת בוגרים כדי שזו תהווה השראה לצעירים ודלת כניסה לעולם הכדורסל המקצועני.
הקבוצה מורכבת מרוב מוחלט של שחקנים צעירים בוגרי המחלקה הצעירה של המועדון ולצידם שחקני "עוגן", כגון שחקן ליגת העל בעבר-גרי גנדל (40) שהגיע בקיץ האחרון בקול תרועה.
מאמן הקבוצה שחי ונושם כדורסל מקומי למעלה מ-20 שנה, עידו דורי:
"אני מאמן את הפרויקט זו השנה השנייה כשהמטרה תמיד לנגד עיניי- לעלות ליגה. ליגה א' זו ליגה חזקה מאוד, אני מאמין שבעזרת המועצה ומחלקת הספורט נעמיד סגל שיתחרה על עליית ליגה נוספת גם בשנה הבאה"
את הקבוצה מנהל רכז הכדורסל של היישוב עידן בר: "המועדון מהווה חממה לשחקני כדורסל. בעזרת חינוך נכון, כלים חדשניים, מאמנים מצוינים והרבה תמיכה אני מקווה שנמשיך לגדול ולהתפתח. אני מודה לכל הגורמים שמאפשרים לנו להגשים את חלומם של שחקני המועדון הצעירים ולהיות מקור גאווה יישובי."
פיני עייש , מנהל מח' הספורט :
לפני כ 5 שנים פנה אלי ראש המועצה  חובב צברי והציב בפני אתגר, להקים קבוצת בוגרים בכדורסל . אבל חובב אף פעם לא מסתפק באתגר פשוט , התנאי שהעמיד הינו " שהקבוצה תתבסס על שחקני בית צעירים ומקומיים " , אתגר לא פשוט למועדון כדורסל בתחילת דרכו . גייסתי לפרויקט את האיש הכי מתאים למשימה הלא פשוטה , עידן בר . הצבנו חזון ומטרה ויצאנו לדרך . עידן עושה לילות כימים להצלחת המיזם ובהצלחה רבה יש לציין .
היום , מועדון הכדורסל קרית עקרון מונה כ 150 שחקנים , המאיישים בי"ס לכדורסל + 4 קבוצות ליגה במחלקה הצעירה וקבוצת הבוגרים עולה השנה לליגה א' , כאשר בהרכב הקבוצה משחקים בקביעות כחמישה שחקנים בוגרי המחלקה הצעירה ( רמיל עגייב , שליו רידי , אור מריומה , רון מריומה ואדיר אבייב ) ובשנה הבאה הצפי הינו בסיס של שמונה שחקני בית .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *