רוסלנה רודינה מספרת על החבר החדש- ומה עם אייל גולן? "מגדלים יחד ילד"

יוסי חג'אג'

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רוסלנה מספרת  על הבן זוג החדש איש  העסקים איתי פז.ועל סדרה קומית חדשה בטלוויזיה חדשה "איציק ואורי" בו תככב. 

שעות ספורות לפני צילומי קמפיין אביב-קיץ 2018 של רשת נעלי SCOOP, הדוגמן/ רקדן וכוכב הרשת גיא אמר, אשר נבחר לראשונה לשמש כפרזנטור של הרשת, נפצע בתאונת דרכים, לאחר שעבר תאונת אופנוע. הוא פונה ישירות לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, שם התבשר כי לא יוכל להצטלם לקמפיין כמתוכנן.כך ברגע האחרון נאלץ גיא לוותר על צילומי הקמפיין לרשת נעליSCOOP  לצד הדוגמנית רוסלנה רודינה שמשמשת כפרזנטורית עונה חמישית ברציפות.

במקומו נבחר לככב הדוגמן בר אוריון, בן 22, מסביון, אשר החל את דרכו בעולם הדוגמנות לפני כשנה בלבד ונחשב לאחד השמות המבטיחים בעולם הדוגמנות.

על הסט סיפרה לראשונה רודינה על בן הזוג החדש איש העסקים איתי פז. לדבריה: "הוא  בוחר להתרחק מאור הזרקורים". שנשאלה על חתונה אמרה – "כרגע אין לי מחשבות על חתונה, למרות שמאוד טוב לי בזוגיות החדשה".

עוד עדכנה  רוסלנה  שהחלה תחביב חדש – בישול, והיא נרשמת לסדנאות וקורסים בתחום. אולי פוצחת בקריירה חדשה?????

רוסלנה שיתפה על הסט כי הקשר עם האקס המפורסם ואב בנה, אייל גולן, הוא אך ורק סביב הילד, והיא כרגע עסוקה כל כולה בזוגיות החדשה ובפרויקטים מקצועיים חדשים. בנוסף להיותה פרזנטורית של רשת נעלי SCOOP והשתתפות בהצגת הילדים "מגילת אסתר" כושתי, רוסלנה תשחק בסדרה קומית חדשה "איציק ואורי" שתשודר בערוץ הצחוק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *