רז רחמים במכבי שעריים, גם דניאל הייק, תום ומור מדהלה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שלושת השחקנים ממכבי יפו קביליו הצטרפו ליורדת הטריה לליגה א' .רז רחמים שוער מ.ס חיפה רובי שפירא בעונה הקודמת יחבור לקבוצה של עמר.רז,הוא בנו של מנכ"ל הפועל באר שבע ושוער העבר ,אסי רחמים.

לאחר חודשיים שעתידו של המועדון עדין לא היה ברור, מכבי שעריים ממשיכה בהכנות לקראת העונה הקרובה בליגה א' וצירפה לשורותיה מספר שחקנים ,חלקם ממכבי יפו קביליו.
היום(שלישי) צירפה הקבוצה את השוער הצעיר רז רחמים יוצא מחלקת הנוער של הפועל באר שבע. שאביו,אסי משמש כמנכ"ל הקבוצה הבוגרת. רחמים הצעיר החל את דרכו אשתקד בהפועל פ"ת מהלאומית והיה אמור לשמש כמחליפו של אבי איבגי. אך הצעה מפתה מקבוצת הפועל רובי שפירא חיפה המנוהלת ע"י עמותת עיר הפועלים לשמש כשוער הראשון של הקבוצה מליגה א' צפון ,תוך שילוב של שחקנים משמעותיים בניסיון להעפיל לליגה הלאומית.אך את העונה הסדירה סיימה הקבוצה במקום השני ובגמר הפלייאוף היא הודחה ע"י עירוני טבריה. כאשר רחמים סופג ב-28 מחזורים רק 24 שערים בלבד. . החתמתו במועדון נעשתה אחרי שסוכנו ושחקן העבר יעקב הלל הגיע להבנות כספיות עם ראשי הקבוצה ונציגו של הבעלים הקודם אלדד פרי,שהסכים להשאיר באופן זמני את גל איילון במטרה לסייע לשעריים מניסיונו העשיר ,כאשר האחרון היה אחראי לחיבור עם מנהל מחלקת הנוער של האגודה,גיא לוי.
מור מדהלה וכפיר קירט
יחד עם רחמים הגיעו מהמרכז גם תום ומור מדהלה ודניאל הייק ונראה שהמאמן שלומי עמר שם לעצמו יעד לסדר את השורות בחוליית הקישור של הקבוצה עם החתמתם של הקשרים שהגיעו ממכבי יפו קביליו . . הייק ששיחק לפני שיחק לפני שתי עונות בצד השני של הכביש אצל הפועל מרמורק ושיתף פעולה עם המאמן עמר וכעת הם ישתפו פעולה יחד במדים הכחולים. עמר: "הייק הוא שחקן מוכשר ויהיה שחקן דומיננטי בפאזל שלנו".

דניאל הייק ישתף פעולה עם מאמנו בעבר שלומי עמר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *