רחובות: ארוסתו חשדה שהוא בוגד בה ונעלה לו את הנייד בתגובה הוא חנק ותקף אותה

מעצר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: ארוסתו חשדה שהוא בוגד בה ונעלה לו את הנייד בתגובה הוא חנק ותקף אותה, עוד סיפור שהסתיים במעצר. 

 

אמש (שלישי) בשעת צהריים, הזעיקה אם הארוסה את המשטרה וטענה כי בן הזוג של בתה תוקף אותה. שוטרי תחנת רחובות הגיעו במהירות, איתרו את הגבר החשוד, תושב העיר רחובות כבן 40 לחייו, עיכבו אותו לתחנה ובסיום חקירתו הוא נעצר ונכלא. בת הזוג הגיעה גם היא לתחנה למסור עדות על המקרה וכן למסור צילומים של סימנים על גופה שנגרמו לכאורה מבן הזוג. לפני זמן קצר הובא בן הזוג להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, נציג המשטרה רס"ב דמיטרי שנקר ביקש מהשופטת אביגיל פריי להאריך את מעצרו בחמישה ימים לצורך המשך החקירה ובפתח הבקשה סיפר: " החשוד לטענתה שבר לה את המחשב, איים עליה שישבור לה את הפנים והיא לא מכירה אותו. כמו כן, חנק אותה, הפילה למיטה, תפס אותה בחוזקה וכל הסכסוך הזה עקב כך שהחשוד ביקש ממנה את הקוד של הפלאפון שלו שהיא נעלה לו".

סנגורו של החשוד טען כי היא אובססיבית אליו ולאור חשדה שהוא משוחח עם אחרת היא נעלה לו את הנייד והוסיף: " אני מבקש מבית המשפט לקרוא על האובססיביות שלה, התנהגות מאוד חמורה, מכיוון שלא הסכים להתחתן והיא מסרה לו והוא אומר את זה שהיא תמרר לו את החיים".

בסיום הדיון הורתה השופטת לשחררו למעצר בית בפיקוח הוריו עד יום שני וכן להרחיקו ממנה למשך 30 יום.

תחנת משטרת רחובות צילום רחובות ניוז
תחנת משטרת רחובות צילום רחובות ניוז

תושב העיר שנעצר על מקרה דומה ושוחרר בבית המשפט אמר לחדשות רחובות ניוז: "חוקרי תחנת משטרת רחובות ממשרד אלימות במשפחה, שוב עשו את הצעד הקל ועצרו גבר שאין לו עבר פלילי רלבנטי. במקום לשחררו בתנאי הרחקה הוא הובא בפני שופט ושוחרר למעצר בית בפיקוח הוריו. בגלל הסטטיסטיקה מעדיפים חוקרי התחנה לעצור ומקסימום בית המשפט ישחרר, הכל רק כדי לא לקחת חלילה סיכון בהחלטות שעלולות לסכן את המשך עבודתם. בינתיים, כמו ברוב המקרים, מתברר שמדובר במילה מול מילה וחייו של הגבר שנעצר נהרסים בגלל רישום פלילי מיותר שקבעו חוקרי תחנת משטרת רחובות".

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *