רחובות: בן מיעוטים שנסע ברכב גנוב נורה ונפצע במחסום

חדשות רחובות - פלילי: נעצר צעיר מרחובות כבן 20 חשוד בירי על אדם המזוהה עם ראש ארגון הפשיעה מהדרום בני שלמה - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: בן מיעוטים שנסע ברכב גנוב נורה ונפצע במחסום. "כוחות הביטחון סברו בטעות שמדובר באירוע ביטחוני ופתחו באש נגדו". 

לפנות בוקר (שלישי) בסביבות השעה 05:00, הגיע עדיי חליל בן 32 תושב ירושלים, ברכב גנוב מהעיר רחובות, עדיי נבלם סמוך למחסום רנתיס שבכניסה ליהודה ושומרון, לאחר שהתנגש בקיר בטון. חיילי המחסום הבחינו בעדיי כשהוא אוחז חפץ שחור בידיו וחשדו שמדובר במחבל. החיילים ביצעו לעברו ירי וכתוצאה מכך הוא נפצע ופונה לבית החולים.

כוחות מגן דוד אדום, אמבולנס צילום רחובות ניוז

לפני זמן קצר נערך דיונו בבית משפט השלום בראשון לציון, המשטרה ביקשה מהשופט טל ענר להאריך את מעצרו, אולם השופט לא נענה לבקשתם והורה לשחררו.

סנגורו של החשוד: " אמרו לי שהוא לא בהכרה ונכנס לחדר הניתוח. גם אם הרכב היה גנוב, עדיין מדובר בעבירת רכוש שלא מצדיקה מעצר בוודאי לא במצבו של החשוד. אבקש לדחות את הבקשה ולחילופין לשחררו. במידה ויידרש לחקירה אחיו שנמצא פה באולם יביא אותו".

השופט טל ענר צילום רחובות ניוז

השופט ענר החליט כאמור לשחררו ונימק: "כוחות הביטחון סברו בטעות שמדובר באירוע ביטחוני ופתחו באש נגדו. החשוד נפגע מהירי ונמצא כעת בבית החולים. קיים חשד סביר אך לנוכח העובדה שפעולות החקירה שיש לבצע אינן ניתנות לשיבוש על ידו, אני מורה על שחרורו בתנאים".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://t.me/RehovotNews

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *