רחובות: הכה קשות את בת זוגו על רקע קנאה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: הכה קשות את בת זוגו על רקע קנאה שאחרים התחילו איתה במועדון בפארק המדע

 

שוטרי תחנת רחובות עצרו גבר כבן 40, תושב המרכז, בחשד שהכה את בת זוגו עמה מקיים קשר בשבעה החודשים האחרונים.  "סמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד 100 על תקיפה בין בני זוג. שוטרים הגיעו למקום, פגשו בקורבן אשר ישבה בוכייה בתוך מונית. בתשאול הוברר כי לאחר שיצאו ממועדון, בן הזוג שלה, הבחין כי מישהו מתחיל איתה, התעצבן, משך אותה ביד אל תוך המונית, למרות שביקשה שיעזוב אותה" אמר נציג המשטרה רס"ב דמיטרי שנקר והוסיף: "היא ניסתה לצאת מהמונית, הוא תפס אותה. נהג המונית עצר ומסר שהוא לא ממשיך בשלב זה בנסיעה. בעקבות כך, החשוד התעצבן, החל לתקוף בבוקסים וסטירות לפנים, לראש ולבטן. נהג המונית יצא לסייע והחשוד איים עליו, הנהג סירב, החשוד לקח את הטלפון של הנהג והמשיך להכות את הקורבן.

חדשות רחובות - אישה, אלימות כלפי נשים - רחובות ניוז
אילוסטרציה : אישה, אלימות כלפי נשים

" בנוסף, החשוד איים על המתלוננת שאם היא תעזוב אותו הוא יפיץ סרטונים שונים, הוא נחקר, הודה ומסר שקינא בכך שהתחילו עם בת הזוג שלו, אחז אותה שלא תרד מהמונית ואף הודה שאיים להפיץ סרטונים אך הכחיש תקיפה. מעבר לכך, הכחיש את ההתרחשות הנוספת עם הנהג. החשוד נעצר בתום החקירה".

השופט גיל גבאי

החשוד הובא לדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון, השופט גיל גבאי האריך את מעצרו ביומיים וסיכם: מחומר החקירה עולה כי החשוד תקף אותה לרבות מכות אגרוף בחזה, בבטן, סטירות לראשה של המתלוננת. החשוד אישר כי נסע במונית יחד עם המתלוננת וכי החזיק בידה על מנת שלא תעזוב, הכחיש מעשים נוספים שיוחסו לו. לפי החשד, ביצע החשוד את העבריות תחת השפעת אלכוהול".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *