רחובות: המשטרה חשפה מעבדת סמים, שני חשודים נעצרו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: המשטרה חשפה מעבדת סמים, שני חשודים נעצרו

 

אמש (שני) חשפו שוטרי תחנת משטרת רחובות מעבדת סמים בבית ברחובות בתוכה שתילים וסמים במשקל 350 גרם מריחואנה. במסגרת הפשיטה נעצרו שני חשודים, האחד תושב גדרה (30) והשני תושב בני ברק (32). לפני זמן קצר הובאו שני החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

השופט גיל גבאי

המשטרה ביקשה מהשופט גיל גבאי להאריך את מעצרם בשמונה ימים. במהלך הדיון טענו סנגוריהם כי מדובר בתפיסה של כמות קטנה וכן השניים מכחישים שמדובר במעבדת סמים. בדיון אף צוין כי הדירה נחשפה שבתוכה טפטפות ושאריות של מעבדת סמים שרוב החומר כבר נלקח מהמעבדה, אולם המשטרה מתיחס תלזה כאל מעבדה פעילה.

עו"ד שלי גבאי

סנגוריתו של החשוד השני עו"ד שלי גבאי ביקשה לשחררו וטענה: "עובדתית אין סמים ולא יכל לראות אותם. הוא נתפס ממש ליד הדלת כשהיה ביציאה. נתן גרסה, נכון להיום אין צורך בהמשך מעצרו ובאמת הוא לא קשור לזה. יותר מזה בסופו של יום תהיה פה עבירה של אחזקה, שהחשוד לקח עליה אחריות, אין עבירה של גידול. לחשוד שלי לא הציגו שתילים. לא יודעת על מה נמצאים פה. יש אדם שלא יודע מה קורה, אין אמצעים פורנזיים ואין דבר שקושר אותו ולדעתי צריך לשחררו".

מעצר, עצור, צילום משטרת ישראל אילוסטרציה

השופט גבאי: "אחד החשודים לא ידע לתת הסברים כיצד שכר דירה בעלות של 10 אלף ₪ כאשר הוא מרוויח 7000 ₪". בסיום הדיון החליט להאריך את מעצרם עד יום ראשון.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *