רחובות הצעירה: 3 גני ילדים נוספים בשכונה כבר בשנת הלימודים הקרובה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
זוהר בלום עם נציגי וועד שכונת "רחובות הצעירה" הבוקר. צילום מתוך דף הפייסבוק של ועד השכונה

בשעות הבוקר(שני) נערך סיור עבודה בבית הספר החדש הנבנה בשכונת "רחובות הצעירה" . הסיור נערך ביוזמת סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום.
בסיור נטלו חלק מנהלת בית ספר הדרים, נציגי הנהגת ההורים המוסדית, המפקח על הפרויקט ונציגי ועד השכונה.
במהלך הסיור התרשמו נציגי ועד השכונה מגודלו של בית הספר ומהעובדה כי ניכר שהושקעה מחשבה רבה בכל פרט ופרט בתכנונו.
חברי המשלחת סיירו במבנים המוכנים (בניין המנהלה ובמבנה הכיתות הראשון)  בלום ציין בפני הנוכחים  שיש לבצע כבר כעת את הזמנת הציוד והריהוט לקראת הפעלת בית הספר (על מנת לא להקלע לתקופת העומס של הספקים) במקביל קיבלו הנוכחים סקירה בנוגע לשלב ב' של בית הספר אשר נמצא בשלבי הקמה מתקדמים.
בלום ביקש ליצור קשרי עבודה בין צוות בית ספר הדרים לצוות המבצע את הפרויקט על מנת לוודא כי התכנון הפנימי וייעוד החדרים יענה לצרכי הצוות והתלמידים בשנת הלימודים הקרובה.
בנוסף, התבשרו חברי המשלחת כי בלום דאג להשגת התקציב הנדרש לביצוע שלבים ג וד כבר עתה וכי ההרשאה התקציבית לעניין כבר ניתנה. משמעות הדבר היא שברגע שקבלן השלד יסיים את שלב ב, הוא יוכל לעבור לביצוע שלבים ג ו – ד.
כך, ב 1.9.18 יפתח בית הספר ויכיל 16 כיתות. בניית המבנה האחרון ובו 8 כיתות נוספות תוקדם והוא יבנה כבר במקביל לשנת הלימודים הבאה ולא אחריה, כפי שתוכנן מלכתחילה.

בסיום הסיור מחזיק תיק החינוך בישר לנציגי ועד השכונה  על פתיחת 3 גני ילדים נוספים בשכונה כבר בשנה"ל הקרובה.

מוועד שכונת "רחובות הצעירה" נמסר:"אנחנו מודים לסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום על הדחיפה לקידום ובניית בית הספר ופיתוח מערכת חינוך איכותית בשכונה לטובת כולנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *