רחובות: מנחת הערב החגיגי – כוכבת "קופה ראשית" אביבה נגוסה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מנחת הערב המכובד של מועצת העיר החגיגית, היא תושבת העיר, השחקנית המצליחה כוכבת "קופה ראשית" אביבה נגוסה.

השחקנית המצליחה והמוכרת מהסדרה "קופה ראשית", אביבה נגוסה טרי, בת 39, נשואה באושר לאריאל יליד רחובות. אביבה נולדה בנצרת עלית (נוף הגליל של היום) משם הגיעה עם אימה לרחובות, לאחר שכל המשפחה שלה הגיעה לכאן בעליה הגדולה של שנות ה – 90. היא למדה בפנימיה בקיבוץ מעברות, בחטיבה והתיכון כבר היתה במגמת תיאטרון ואחרי הצבא המשיכה ללימודים בסטודיו של יורם לוינשטיין ומשם לבית לסין, לתיאטרון העברי, לסדרות טלוויזיה ואפילו שיחקה בסרט עליו היתה מועמדת לפרס אופיר.

אביה של אביבה תמך בה מאז ומעולם, בבחירה שלה לעסוק בעולמות האומנות והמשחק ועודד אותה שהיא עושה את הדבר הנכון. לאחר פטירת אביה הוא השאיר לה כצוואה לכל חייה, את האמונה בבחירה ובדרך שלה. ואכן, בתיאטרון היא רואה מקום שיכול להוביל לשינוי חברתי, כי אפשר באמצעותו להעביר מסרים בצורה קלילה ופשוטה אבל גם עמוקה וחדה וברורה. בהצגת היחיד שהיא מעלה "תוצרת הארץ", שאותה גם כתבה בעצמה, היא מראה בצורה מצחיקה, קלילה, בועטת ומרגשת, את הקשיים והתלאות של בחורה אתיופית בארץ.

אביבה: "בכל אחד מאיתנו יש משהו אחר, צבע עור, גובה, מוצא, דעות, אמונות, בעצם כולנו שונים. אם נצליח להשכיל ולהסתכל על הדומה והמאחה, ואם נצליח להבין לעומק את הקשיים של האחר, תהייה כאן חברה יותר מכילה ומכבדת ובעיקר מאוחדת".
ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל: "מאחל לכולנו להצליח ולראות בכל אחד ואחת, את הטוב ואת המכנה המשותף, וניצור ביחד חברה וקהילה ועיר שמכילה את כל תושביה, על כל גווניהם השונים והיפים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *