רחובות מתנדבת למען ילדי הכפר הדרוזי -חורפיש

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות מתנדבת למען ילדי הכפר הדרוזי -חורפיש

 

מימין לשמאל : איטל בציר אלשיך וד״ר מרב שמעוני

לפני כמה שבועות העלתה סוהאד פארס מורה מהכפר הדרוזי בחורפיש פוסט ובו תיארה כיצד החברה האזרחית בהחלט מתגייסת ותורמת ציוד, משחקים ומחשבים לילדים ומשפחות, אך מצד שני החברה האזרחית שוכחת את הקהילה הדרוזית: ״ראיתי לנכון לבקש מכם צעד כאות עידוד לחיילים ולכל ילדי המילואמנקים בכפר חורפיש״.
סוהאד הוסיפה: ״ידוע לכם שכפר חורפיש חי את כל המתח והפחד של המלחמה כמו כל שאר היישובים שפונו אך עוד לא התקבלה הודעה רשמית מהמדינה להתפנות.
בשם האמהות של משפחות המילואמניקים מבקשים את העידוד שלכם, מילה טובה לחיילים ותמיכה בילדים. מתקבלים הרבה תרומות לעידוד הילדים ועד היום לא התקבל לכפר שלנו לא לילדי המילואימנקים ולא לשאר הילדים שחלק ניכר מהם הוריהם עובדים בשירותי הביטחון״.

לאחר שחברת המועצה איטל בציר אלשיך נחשפה לפוסט היא החליטה להתגייס לטובת הקהילה בחורפיש וביחד גייסו עם תושבים צעצועים, ספרים ועוד. כעת מגייסים את הציבור לתרומות לרכישת 20 מחשבים ניידים וטאלבטים כדי שהילדים יוכלו ללמוד בזום. את המחשבים ירכשו מעמותת ״מלאכים על גלגלים״ המתקנים מחשבים קיימים.

ד״ר מרב שמואלי שמרכזת את פרויקט ההתנדבות למען ילדי חורפיש מציינת: ״בזמנים אלו כולנו יחד תומכים אחד בשני וקוראים.ות לרחובותיים.ות לפתוח את הלב ולתרום לילדי חורפיש, להודות לאזרחים שכרתו עימנו ברית דמים וכאחים למדינה ולנשק, נדאג גם לילדי חורפיש ונצייד אותם במחשבים הנדרשים. לא משאירים אף ילד מאחור״.

ניתן להעביר עד יום חמישי בערב דברי יצירה לפיתוח מוטוריקה עדינה, משחקי קופסא וספרי קריאה ועיון לבני נוער לחדר דיירים ברח׳ הרשקו 8 קומת כניסה משעה 8:00-21:00
תרומה כספית ניתן להעביר לקבוצה הבאה בפייבוקס:
https://payboxapp.page.link/73ELyJjCyQGGBDho8

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *