רחובות: נעצר עובד קבלן בחשד לגניבת תכשיטים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

המשטרה עצרה היום (שלישי) אחר הצהריים חשוד בן מיעוטים תושב השטחים בחשד לגניבת תכשיטים יקרי ערך מדירה שבו ביצע תיקונים לכאורה

דיירים​ ברחוב חזון איש 17 בשכונת "רחובות הצעירה לא העלו בדעתם כי אחד הפועלים שהגיע בבוקר לביתם יגנוב מתוך הדירה תכשיטים יקרי ערך ובמקביל ינסה להסתיר אותם בתוך עציץ בבניין אחר באותו רחוב.
במסגרת שנת בדק של הקבלן הזמינו אותם דיירים את עובדי הקבלן המבצע של הבניין על מנת שהוא יבצע תיקונים בדירה הפרטית שברשותם.
כנראה שבת הזוג ראתה את הנולד ובטרם התחילו העובדים את מלאכתם היא דאגה להסתיר את התכשיטים בתוך ארון בגדים בחדר ההורים.
כאשר הפועלים עזבו את הדירה שמה לב האישה כי התכשיטים ובה טבעת החתונה נעלמו מארון הבגדים כלאחר יד ,אז הם יצרו קשר עם הקבלן וידעו אותו על שאירע.
הקבלן שלח נציג מטעמו לשכונה על. נתפס לבדוק את הנושא לעומק ואכן אחרי שעתיים של חיפושים קדחתניים נמצאו התכשיטים בבניין מס' 12 באותו רחוב ,כאשר התכשיטים היו מוחבאים בתוך עציץ.
למקום הוזעקו כוחות שיטור אשר עצרו את החשוד במעשה שבמקביל בני הזוג יחד עם נציג הקבלן עברו על התמונות במצלמות האבטחה ובו נראה החשוד משליך את השלל שלקח מאותה דירה ועוזב את המקום.
כעת נמצאים הזוג במשטרת רחובות ומגישים תלונה כנגד אותו עובד קבלן ומציגים בפני המשטרה את הראיות (התכשיטים)שקושרים אותו לאירוע והן קטע הוידאו שנקלט בעדשות המצלמה . בכוונת המשטרה לחקור את הנושא והן לפעול להגשת כתב אישום כנגדו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *