רחובות על המפה! שמונה מתאבקים קטפו מדליות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הישגים מרשימים למתאבקים מרחובות באליפות ישראל בהיאבקות לבוגרים עד גיל 20.

שמונה מתאבקים קטפו מדליות, מתוכם ארבעה במקומות הראשונים באליפות ישראל לבוגרים עד גיל 20 בהיאבקות בסגנון יווני-רומי, שהתקיימה ביום שישי האחרון ברחובות, השתתפו 80 מתאבקים מ-21 אגודות היאבקות בארץ, והיא התקיימה בחלוקה לחמישה משקלים. בשנים האחרונות ענף ההיאבקות ברחובות מסב לעיר כבוד רב בתחרויות רבות, הן ברמה הארצית והן ברמה הבינלאומית. באליפות ישראל לבוגרים עד גיל 20 בהיאבקות בסגנון יווני-רומי, שהתקיימה ביום שישי האחרון ברחובות, השתתפו 80 מתאבקים מ-21 אגודות היאבקות בארץ. התחרויות התקיימו בחלוקה לתשעה משקלים. את האליפות ניהל המאמן הראשי של מועדון ההיאבקות העירוני רחובות, אריאל צימקינד.

https://chat.whatsapp.com/KPgFY0ln1Ut1OqigdgAMkX


במהלך התחרויות נרשמו הישגים מרשימים לשמונה מתאבקים ממועדון ההיאבקות העירוני רחובות, שפועל בשיתוף פעולה עם אגף הספורט בחברה העירונית: משה פטנה זכה במקום הראשון במשקל של עד 55 ק"ג, יצחק פטנה זכה במקום הראשון במשקל של עד 63 ק"ג, שלום שלמייב זכה במקום הראשון במשקל של עד 67 ק"ג, ניקו ניקולזין זכה במקום הראשון במשקל של עד 82 ק"ג, אליחן נורמוחמדוב דורג במקום השני עד משקל 55 ק"ג, אריאל ססונוב דורג במקום השני עד משקל 67 ק"ג, רפי ישראלוב דורג במקום השני עד משקל 82 קילו ושי גולדברג זכה במקום השלישי במשקל של עד 82 ק"ג.

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות
רחמים מלול, ראש עיריית רחובות

רחמים מלול, ראש העיר: "אני מברך את הספורטאים האלופים שייצגו את העיר רחובות בכבוד רב. רק לפני כשבועיים ערכנו להם קבלת פנים חגיגית בעירייה, כאות הערכה על כל הישגיהם. נמשיך לתמוך ולקדם את ענפי הספורט ההישגי בעיר, לרבות ענף ההיאבקות".

חדשות רחובות - רועי שרעבי - רחובות ניוז
חדשות רחובות – רועי שרעבי – רחובות ניוז

https://chat.whatsapp.com/KPgFY0ln1Ut1OqigdgAMkX

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט בעירייה, רועי שרעבי: "המתאבקים הצעירים מסבים לנו כבוד גדול לעיר. יישר כוח גם למאמן האגדי אריאל צימקינד, על הובלת המתאבקים שלנו לכבוש פסגות".

חדשות רחובות - אייל פרנקל צילום רמי זרנגר - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אייל פרנקל צילום רמי זרנגר – רחובות ניוז

מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, אייל פרנקל: "החברה העירונית גאה בהישגים של מתאבקים שלנו, אשר ממשיכים לשמור על מיקומה הגבוה של רחובות במפת אליפויות ארציות ועולמיות. עלו והצליחו!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *