רחמים מלול בהלוויתו של חיים אברהם ז"ל: "אני חייב לך מילות תודה אישיות וגם בקשת סליחה"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחמים מלול בהלוויתו של חיים אברהם ז"ל: "אני חייב לך מילות תודה אישיות וגם בקשת סליחה".

(צילומים- רחובות ניוז)

 

עשרות בני משפחה, חברים ומכובדים הגיעו אל בית העלמין גורדסקי ללוות את מ"מ וסגן ראש העיר לשעבר חיים אברהם ז"ל בדרכו האחרונה. בין הנוכחים ראש העיר רחמים מלול וראש העיר לשעבר שוקי פורר, חברי המועצה גיא צור, ד"ר רוני באום, עודד עמרם, אביב איטח, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה שהניח זר על קברו מטעם העירייה, מנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין וחבר מרכז הליכוד הרצל טובלי.

חיים אברהם ז"ל

בנותיו ספדו לאברהם שהיה אבא למופת, אהב את כולם ותמיד דאג להן ולנכדים. לאחר מכן ספד ראש העיר רחמים מלול וראש העיר לשעבר שוקי פורר.

רחמים מלול: "כולם ידעו שיש לך קשרים עם הבכירים בממשלה,  אתה ידעת להפיק מהקשרים האלה שלך עם בכירי השלטון את המיטב ואת המירב לא בשבילך האישי, לא ראיתי שפעם עלית לראש הממשלה או לשרים שהיית מקורב אליהם כדי לדאוג לעצמך. אם עלית אליהם זה בשביל לדאוג לבעיות שהופנו אליך, ובשביל לדאוג לצרכי העיר, לטובת הפיתוח של העיר ועשית את זה בהצלחה מרובה גם שהיית מ"מ של ראש העיר שוקי פורר שייבדה לחיים וגם לאחר מכן, בתקופה שנמשכת עד היום ב"ה, תמיד באת ושאלת 'רחמים במה אפשר לעזור  לטובת העיר".

רחמים מלול בהספד היום (שישי) בבית העלמין

"אני חייב לך מילות תודה אישיות וגם בקשת סליחה, תודה על שבמשך שנים רבות רבות עמדת לימיני, תמכת בי, תמיד סייעת להצלחה שלי ושל העיר. גם בימים הקשים שעברו עליך בשנים האחרונות, אני לא אשכח, כמה ימים לפני הבחירות, נדמה לי שנתיים וחצי בערך, באת עם המטפל שלך, סחבת את עצמך בקושי, ובאת למטה ברחוב הרצל על מנת לעודד אותנו ולתמוך בנו. מי היה עושה את זה במצב בו היית? וראיתי עד כמה סחבת את רגליך כדי לבוא ולעזור, לסייע ולשאול במה אתם צריכים עזרה כשאתה היית צריך עזרה, על כך תודה מכל הלב וצר לי עליך חבר יקר. בקשת סליחה- אני מתנצל בפניך אישית על כך שבתקופה האחרונה שסבלת והתייסרת, ועברו עליך ימים ולילות קשים, לא היינו מספיק לצדך על מנת לתמוך, לסייע, לעזור ולעודד ועל כך מכל הלב, אני מבקש ממך סליחה".

שוקי פורר היום (בהלוויה) צילום רחובות ניוז

שוקי פורר: " אזכור את העובדה שנבחרתי לראשות העיר, אלמלא הנחישות של חיים זה לא היה קורה, אח"כ עברנו יחד בעירייה תקופה לא קלה, שיקמנו את המשק העירוני ופעלנו יחד למען הציבור. היו מחלוקות לא פשוטות, גם במערכת היחסים שלנו, שלי ושלו, חיים לא היה איש קל, היה לו חספוס עצום אבל היתה לו גם נחישות בלתי רגילה. תעמודנה לך הרבה מאוד זכויות חיים, ראש העיר הזכיר פה ואני יודע, והציבור פה יודע, לכמה אנשים עזרת, לכמה סייעת, לכמה אנשים הושטת יד ומה עשית בשבילם והפכת למענם עולמות".

קברו הטרי של חיים אברהם צילום רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *