רכזי האחזקה של רשת חוויות עברו הכשרת ביטחון ובטיחות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רכזי האחזקה של המרכזים הקהילתיים של רשת חוויות רחובות עברו הכשרה על ידי אגף הביטחון בעיריית רחובות, קיבלו כלים וחוברת נהלים מעודכנת, זאת במטרה להבטיח את ביטחון ובטיחות הציבור והעובדים במהלך שיגרת הפעילות היום יומית במרכזים

כחלק מתוכנית רב שנתית מקצועית של רשת חוויות, השתתפו רכזי האחזקה של המרכזים הקהילתיים בפורום ביטחון בטיחות מקצועי, שהתקיים בחוויות שוויץ רחובות החדשה.
לפורום שותפים אגף הביטחון של עיריית רחובות וכן המדריך המקצועי תומר משה, אשר העביר את ההדרכה מטעם חברת "מומנתקן". בתוך כך, חולקו לרכזי האחזקה חוברות נהלים, שמטרתן לשמור על בטיחות התושבים והעובדים.

"אנו רואים חשיבות עליונה בשמירה על בטיחות וביטחון לקוחות ועובדי רשת חוויות, ואלו עומדים בראש סדר העדיפויות", אומר אלרואי אסרף, מנכ"ל הרשת, "בהתאם, במהלך השנה אנו מקיימים ימי הדרכה, ביקורות ופעילות להגברת המודעות ומניעת מפגעים ותאונות עבודה. הובהר לכל הגורמים השותפים לפורום כי ההקפדה על ההנחיות הנה חובה ומצילת חיים".

"ביטחון ובטיחות הלקוחות שלנו הם נר לרגלינו", ציין גולן ביטון, סמנכ"ל רשת חוויות והממונה על תחום ביטחון ובטיחות ברשת, "רכזי האחזקה שלנו מקבלים בכל מפגש כלים מקצועיים לארגז הכלים. חוברת הנהלים מאפשרת לבצע פעולות יזומות להגברת הבטיחון והביטחון, לצד איתור מפגעי בטיחות, דיווח ותיקון ליקויים- בהתאם לנהלים הכתובים".

ברשת הודו לאגף ביטחון ובטיחות בעיריית רחובות ולחבר הדירקטוריון, הרצל טובלי, על הסיוע בגיבוש החוברת ועל ההדרכה המקצועית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *